petak, 24.08.2007.

holla!!!

Evo posto se nisam dosta dugo javljala da vam nesto napisem :) prvo .... kupila sam si novi fotic Sony DSC-W55 pinky bas je cakani. evo vam i slikica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bas je sladak ne??
he he
i stvara i prekrasne slikice... postao je moja nova ljubav... he he :)

eto to je sve za sada.... by by

KI$$

- 19:12 - Komentari (10) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.08.2007.

OLLA

hej evo da se javim... svi su negdje ... a ja bi htjela ic negdje a nemogu :( .... i malkoc sam tuzna i nist mi se neda.... al eto trazim koji cu fotic kupit..... i trazim .... eto mali postic ,neda mi se pisat javit cu se kad bude nest zanimljivo :)

e da i vidla sam da Roberto Cavalli dizajnira za H&M... jedva cekam :)

BY

- 21:39 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 08.08.2007.

prvi post

evo... da mi nesto bude objavljeno na blogu ;D

svi vi koji dodete na blog....sada nema nista posebno vratite se kasnije

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

by

- 21:51 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.