< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (10)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by ValE :)

Opis bloga

Malo o meni

Ime:Karla
Prezime:kad bih se samo sjetila
Adresa:fear street105
Škola:OŠ Vrbani
Kvart:Vrbani
Slušam:sve osim cajki
Volim:jednog dečka,društvo,zabavu, izlaske,smijeh i svoj komp
Ne volim:školu,učenje,bahate i umišljene ljude i cajke
Naj frendice:Mia,Tenjo(zivkovic),Ema...
Naj frendovi:Marko,Lovro,Solja,Luka,Karlo..
Naj film:Fantastična četvorka, Nacionalno blago i Krug
Hobi:Ples,živciranje umišljenih ljudi i svađanje(to obožavambelj)


Najzgodniji 6-as
Zivac
Kedma
Kovacic
Solja
Bero
Adrijan
Antonio
  
pollcode.com free polls


Naj vrsta muzike?
ROCK!!
Pop
Hard rock
Heavy metal
Cajke
Nesto drugo
  
pollcode.com free polls



KAD POGLEDAŠ NA SAT:

1:1-voli te
2:2-misli na tebe
3:3-samo tebe voli
4:4-dosadna si mu
5:5-sanja te
6:6-ti si mu jedina
7:7-ideš mu na živce
8:8-smeđi dečko misli na tebe
9:9-želi samo tebe
10:10-sviđaš mu se
11:11-želi te poljubiti
12:12-lud je za tobom
13:13-crni dečko misli na tebe
14:14- ne može bez tebe
15:15-voli tvoje oči
16:16-poslat će ti sms
17:17-srest ćeš ga
18:18-želi ti čuti glas
19:19-želi te vidjeti
20:20-ljubomoran je
21:21-misli na tebe
22:22-nedostaješ mu
23:23-želi te maziti
24:24-sex

Kad na registraciji vidiš dva ista broja:

0:0-spoj
1:1-voli te
2:2-misli na tebe
3:3-srest ćeš ga
4:4-vraća ti se bivši
5:5-iznenađenje
6:6-ljubomorna si
7:7-pismo ili poruka
8:8-KI$$
9:9-zaželi želju

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr

Monitor.hr

petak, 07.03.2008.

*ŠTAFETA*

Ej,ljudovi,novi post,točnije štafeta.No prvo malo o mom usranom životu.
Posvađala sam se s Mandicompjevapjeva jer sam je pitala dal bi imala 5 iz glazbenog da idem u glazbenu školu,a ona je na to rekla NE.Pa me prozvala i ja naravno po svom dobrom,starom običaju niš nisam znala.Onda smo se malo svađale,i naravno face iz razreda su bile na mojoj strani(LEGENDE),sad traži da joj se ispričam,pazite PISMENO, al nema šanse, znam da smo upravu.Sljedeći dan sam ja kao otišla na WC bez da me PAJOmadpuknucu pustila i naravno zapisala me.To su 2 zapisa u 2 dana, moj rekord jer u životu nisam bila zapisana,sram me biloroflrofl.Pa sam se danas posvađala s best frendicom zbog nečega,zato jer...ma nije bitnocry.Danas na satu razrednika me Mlinar pitao kaj se dogodilo na matki.Rekla sam kaj je bilo i to je moj legendarni rezred potvrdio,makar je većina ljudova iz mog razreda baš fe-no-me-na-lna imam namjeru preselit se u a rez,bash super.Makar mi se čini da su mi sve lađe potonule,nije sve tako sivonozubobeljcool makar sam u govnićima do grla ipak se zabavljam i pravim "metalnu" bolesnikushu od sebewinkrofl, tak da već dva dana nosim chupice na glavi,kao fency zurku i tak.I SAD JE VRIJEME ZA STAFETHU!!

Dečko mora imati...??
Hmm...puno toga,mora bit simpatican,zgodan,po mugućnosti pametan,sladak itd.Sve najpartyparty

Pali li te kad dečko muca?
Onak D,naravno da NE!!

iskrena il totalna lažljivica?
Uglavnom sam totalno iskrena,al nisam bash totalna lažljivica,lažem kad se trebam izvuch iz govnićasretansretan.

Kokos ili papaja?
Kokos!!

Vatrena ili sramežljiva?
Većinom vatrena,al kad su u pitanju neke stvari,pa malo sam sramežljivayes

Jessica Alba ili Angelina Jolie?
I jedna i drugarolleyesrolleyes

Jazz ili cajke?
Jazz,sve je bolje od cajka!namcor

Uredna ili neuredna?
Pa uredna ili neuredna...Ma ne znam!!

Knjigoljubac?
Lektire iyuuuu...Al horrorci il takve knjige mogu proć,al onda ak su u pitanju fency knjige onda sam knjigoljubacyes

Dečko ili prijatelj s povlasticama?
Dečko,of korsroflrofl(of course)rofl

Kino ili disco?
Ovisi kakve sam volje!!

Hippie ili emo?
EMOblablapartysmokin,al nisam bash emo!1

Štikle ili tenisice?
Tenke,of šur,obožavam i strakicezubo

Široke ili uske hlače?
Svejedno,volim i jedne i druge

Mp3 il radio?
mp3, radio su zadnji koristili neandertalci,šalawinkwink

Ljeto ili proljeće?
Ljeto..i...proljeće

Bazen il more?
More i bazen,i jedno i drugo obožavam

Vozit ćeš auto il motor?
I jedno i drugo luda sam i obožavam brzinu

Kad položiš koga ćeš prvo vozit?
Frendice na fency partyrofl

Prvo ljetovanje bez roditelja?
Prošlo ljeto,al samo tjedan danacrycry.

Mjesto koje želiš posjetit?
Putovat stalno i svugdje,

Čega se jako bojiš?
Porculanske lutkice,napunim gaće kad ih vidimsretani sva se naježim jer kad vidim njihove face...grrr....fuj izgledaju ko iz ukletih bajki,piju mi krv na slamkutuzanno.

Želiš li tijelo poput avril il shakire?
Glupo pitanje,zadovolljna sam svojim!!

Tvoj nadimak?
Kimmy,Kaky,Kakica(I HATE THIS NICKNAME!!!) i vještica,Sopta,Soptica,Soptuša bila sam i frikuša jedno vrijeme.

Novac il ljubav?
Ljubav i novac...lijepa kombinacija...ali i kombinacija koja obećavathumbup.

Najgluplji sms u životu?
Gluposmiješan:OŠ furat s mnom?


Crno ili bijelo?
Ying-yang!!To volim!!

Ponedjeljak ili subota?
Subota radi vikenda,a ponedjeljak zato jer počinje zajefrkancija!!

Pop ili rock?
ROCK,of šur!!

Komp ili telka?
Teška odluka...telka kad me stjeraju s komparoflrofl

Kiss ili hug?
Bouth, volim ljubiti i grliti!!

Najbolja visina dečka?
Neboder,volim visoke,pametne i zgodne,a svi znamo da je to rijetkost.

Frajerica ili šminkerica?
Šminkeri i šmokljani su out,ja sam ušminkana frajerica!

P.S.POzz onima koji me kommaju,frendicama i legendama iz mog razredamahwavemahwave!!









Štafetu predajem:
Dunkithumbupthumbup i
Sari(blueange)partythumbup



| CoMeNtIrAj (66) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>