Lonely, I am so lonely I have nobody of my one...

Trenutacno sam u depresiji...malo sam usamljena...petak navecer, svi su vjerojatno vani, zabavljaju se, a ja sam sama i nitko me ne zove...nono ...i zato sam tuzna....ma imam ja dobar drustveni zivot ali nekad imam ovak, svoju zutu minutu... Znate na kaj mislim?...a valjda znate...
Iskoristit cu ovaj post da objavim jednu od svojih pjesama, nije bas nesto ali je ok za pocetak...
Cry like you`ve never cried before
Because you have to admit
That it is over, it is end....
There is no future any more...
Now, you can´t see light at the end of the dark,
You can´t see happiness at the end of your sorrow...
Try to find key to get out from here,
Don´t be like me,
Don`t try to find guilty in someone else...
Try to find it deep down,
Deep down where I didn´t look for it...

05.05.2006. u 22:22 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Za sve one koji vole čitati o tuđim razmišljanjima...
Come and dance with me!
myspace layout

myspace layout






MySpace Layouts

MySpace Layouts

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI NA KOJE VOLIM BACIT OKO:::
Lars
Maja
Publisher

O meni...

Što da vam kažem o sebi?? Dakle, ja sam tipična zagrebačka cura, živim za glazbu (No doubt, Parni valjak, Nirvana...), izlaske, društvo i, naravno, dečke zujozujo Mislim da je to sve što za sada trebate znati!



Free Site Counters

hit Counter

Malo mojih najdražih pjesmica...

MySpace Layouts

MySpace Layouts



FAITH HILL LYRICS

"There You'll Be"

When I think back
On these times
And the dreams
We left behind
I'll be glad 'cause
I was blessed to get
To have you in my life
When I look back
On these days
I'll look and see your face
You were right there for me

[Chorus:]
In my dreams
I'll always see you soar
Above the sky
In my heart
There will always be a place
For you for all my life
I'll keep a part
Of you with me
And everywhere I am
There you'll be

Well you showed me
How it feels
To feel the sky
Within my reach
And I always
Will remember all
The strength you
Gave to me
Your love made me
Make it through
Oh, I owe so much to you
You were right there for me

[Repeat chorus]

'Cause I always saw in you
My light, my strength
And I want to thank you
Now for all the ways
You were right there for me
You were right there for me
For always