Slike


Ovo su ostale slikefino

url[=http://imageshack.us][/url]
ovo sam ja na karnevalu ,princeza haha
evo olsenica stavit cu jos slika za one koje ih vole
za sve emace!
Za sve metalce


thumbupwave znam da nema puno slika al cu valjda nabavit nadam se da vam se svuda. Ona gore slike to san ja prije 2 god


[url=http://imageshack.us]

zubothumbup

Svasta

Ime:Leoni
Prezime:********
Dob:13
Volim:svoj mobitel,tv,
prijatelje,zivotinje,obitelj,
ici van,zabavu,kad mi je
dosadno i uredivanje,svoj
laptop,deckeyesitd.
Ne volim:umisljenje,
ljubomorne,dvolicne,
svadljive,Ljubicu,itd.
Moje najbolje prijateljice
su Marina i Martina.
Marina ide sa mnom u
razred i super je cura
nadam se da ce mo jakooo
dugo biti ovako dobre frendice.
Martina je isto dobra iako mi je Marina ipak
bolja.Martina zivi u svicarskoj.Ali imaju kucu
tamo gdje moja baka zivi.To je


Ako zelite neke slike napisite u komu i onda
cu vam ih ja probat naci!thumbup
evo vam slikice mog jako tragog
tokio hotela






Tokio hotel kao klinci bas su tom i bill sjatkikiss













































Image and video hosting by TinyPic

kostur by: lilbutevil


KomeNtari ..ocu/necu

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

http://viky13-love.blog.hr

Linkovi

Ovo vam je adresa mog msn-a leoni.angeldevil@hi.t-com.hr evo vam neke slikice




slikice mog preslatkog tokio hotelkiss


srijeda, 15.10.2008.

Jaaaa!!

EVo kao sto vidite stavila sam vam dole svoje slikezubo!!!
Mislim da je bolje kad netko ima blog i na njemu svoju sliku
neznam zasto mozda sam ja ludaludbangdead,a
mozda je to doista takoyessretanDanas sam iz tehnickog dobila
jednu 4 i jednu 5,a iz povijesti sam dobila 5!!!!Weeeeeeee!!!!!smokinpartypartythumbupthumbupthumbup
Ljubim vas sveecerekcerekcerekcerek!!!Caooo!!!wave



Image and video hosting by TinyPic *CrTaJ* (2) Image and video hosting by TinyPic *PiŠi* Image and video hosting by TinyPic *OsVježi bLog* Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.