Devil's diary

16.02.2006., četvrtak

NOW I THIK POSITIVE!
- 17:14 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

welcome to hell...

Zakon linkovi
Image Hosted by ImageShack.us

Barbara
The best!!!
izgubljena u prijevodu
*TESKO*JE*FUL*BITI*KUL
zaljubljena
a gdje je ljubav
Igor
D.A.D.O
ivana
blog
Image Hosted by ImageShack.us

Trula višnja..

Pala sam u zoru,pala
više nisam izdržala
Sad neka mi
iz knjige rođenih
ime brišu

Na tom mestu
gde sam pala
ostala je mrlja mala
kao da je
netko zgazio
trulu višnju...

Ta ista ja
što je blistala
do samih zvezda se dizala
sad tu puzi
pred tobom i njom
ta ista ja..
Slomljenih dugih noktiju
i pocepanih čarapa
u taj se prizor
ne uklapa IZDAJA...



Kriva sam pred Bogom i pred ljudima
takva mi je sudbina
ne misli da ponosna sam na to
sto nisam andjeo

Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zazalim
al' samo tebi sanjam
da se vratim ponovo

Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam

Voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas

Ref.
Ponovo, ponovo
pred tobom gresna stojim
ponovo, ponovo
za tvoju ljubav molim


Evo me slobodno mi kazi ne
zaboravi me ili se navikni
da nemam krila
ni kad nisam bila andjeo

Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zazalim
al' samo tebi sanjam
da se vratim ponovo

Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam

Voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas


Linkovi

The anger that I feel forever
To go out to kill all that that I know
I feel the demons buried inside
Demons buried inside

People don't understand me
Why things bother me so much
I feel the horror killing me
To extinguish the beast inside of me

Life is hard and unholy
To toil the world in pain
This searing anger wrecking up my mind
Hatred, anger there's no difference to the monster
I have no place to run, nowhere to hide

I cannot relate my innocence
So lost so hurt from birth
I wish to find a way to set me free
To extinguish the beast inside of me

Life, death, love, hate, learn
No difference in the end we all will burn
The fear which blinds my vision
I know will never return

The anger that I feel forever
To go out to kill all that I know

4000 RAINY NIGHTS

These empty days are filling me with pain
My heart is longing to the better times
After I left it seems my life is only rain

When everything was still so fine
And to see you once again
I wonder why it happens so fast
I'm still here waiting for the rain to fall
You give your heart away knowing it might not last

4000 Rainy Nights
4000 Nights I'd be with you
4000 Rainy Nights with you
Forever in me

You give me hope when everything is so dark< BR>That thing nobody can take away
I keep your memory in my heart
4000 Rainy

Kada te jednoga jutra probude
tužna crkvena zvona,
znaj da je umrla djevojka,
ona za koju nikada nije te bilo briga,
koju nisi volio, za koju nisi mario.


Tugu je skrivala u duši,
lažan osmijeh nosila na usnama,
a samo su stari ljudi vidjeli tugu u njezinim očima.

Zvona će zvoniti dugo, za njom će plakati svi ;
nedostajat će im njezin osmijeh,
njene oči i duga kosa, njene šale i pozdravi,
više je neće biti da nekome utješno kaže :
'sve loše zaboravi'.

I kada saznaš da djevojka koja je umrla
da sam to ja,
nećeš osjetiti ništa,
neće te presjeći u grudima,
iz grla ti se neće oteti krik,
jer za tebe sam bila samo nevažan ženski lik.

Sprovod će biti svečan i dug,
iza druga će ići drug,
suze će padati, jecaji zrakom strujati,
ali na njemu nećeš biti ti...

I ako imaš duše bar malo,
kad sa groblja odu svi,
kada iza mene ostane samo hrpa zemlje
tada na sprovod dođi ti...

Položi na grob jedan uveli cvijet,
i reci posljednje "Zbogom" mojoj duši
koja je sreću otišla tražiti na drugi svijet...
-ovu sam pjesmu kopirala od barbare..
btw.nadam se da ti ne smeta ali tako je super..