www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws 666 www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws .blog.hr

Glittery texts by bigoo.ws

Ja sam...
Ciao svima... nemam pojma kako da se predstavim...
Nadam se da vam se svidaju slicice...

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

angel bo

subota, 02.12.2006.

grrrr. umorna...pred san ... sada je 12 i 55 slijedeceg dana...dakle nekakvo lagano poslijepodne.
za popizdit...u biti ima se sta za radit...al ...(vidi prvi red)

da li ljudi premalo ili previse seru?
pa kako se uzme...s cisto tjelesnog stajalista... mozda je ipak bolje previse srat...
ako premalo seres to valjda znaci da previse govana zadrzavas u sebi. navodno se jedan lik tako sav pretvorio u govno...
a opet ako previse seres...jednostavno useres sve oko sebe i nemas vise kuda a da ne ugazis u govno.
ili se pretvoris u govno ili sve oko sebe ugovnis. ili nista od svega toga nego nesto trece.

AKO NEMAS STA PAMETNO NAPISATI, NE MORAS PISATI GOVNA!
AKO NEMAS STA PAMETNO NAPISATI, NE MORAS PISATI GOVNA!
AKO NEMAS STA PAMETNO NAPISATI, NE MORAS PISATI GOVNA!
AKO NEMAS STA PAMETNO NAPISATI, NE MORAS PISATI GOVNA!
AKO NEMAS STA PAMETNO NAPISATI, NE MORAS PISATI GOVNA!
AKO NEMAS STA PAMETNO NAPISATI, NE MORAS PISATI GOVNA!

DA...bojana!!!

da bojana...kako si nekulturna i prosta...
pa, da... umjesto svega ovoga moglo je komotno pisati>

Jucer sam bila u gradu, uhvatila me glad. Pao je jedan sendvic sa pohanim tikvicama, pomidorom i aurora umakom. Nakon toga, sjela sam u autobus, dosla doma i nisam jela sarmu nego sam ponovno otisla u grad, znate , pas mi je morao u frizeraj jer se zapetljao ...imao je velike cvorove. mislim stvarno tako velike da je to za nevjerovat. i dobro...onda sam otisla kod bake i pojela strudlu od jabuke...a ne, ne, ne... prije toga sam pojela malo kuhanih krumpirica i popila cedevitu.

Nda... valjda ovo ukoseno pristojnije zvuci...
nda...to je sad nesto strasno vazno i bitno...toliko vazno da sam jednostavno morala podijelit to sa svima vama i stavit na internet

valjda


jako srdacno vas pozdravljam!!!

cujemo se kad se nakupi novih...

vasa
Mila i Draga




- 12:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

angel bo
Ovaj blog kreiran je s namjerom da na njemu objavljujem slicice i posvecen je mojim dragim prijateljima. Trenutno je izbor slika prilicno los, ali s vremenom ce se to popraviti! Ovdje necete pronaci nikakve dubkoumne, zanimljive, nezanimljive, humoristicne niti bilo kakve izjave, osim ponekog komentara uz sliku.
Hvala sto ste zavirili!


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


 zelis liz?

sladoled

mali pas Lucas
Mali bjeli psic koji ce se redovito pojavljivati na jos mnogim fotografijama koje namjeravam objaviti, zove se Lucas. Rođen je 10.04.2002, kao mali horoskopski ovan! Dozvoljeno mu je da bude razmazen, pa je tu vrlinu razvio do savrsenstva. Drage maltezerice, nazalost mali je zauzet. Ima curu!
saljem pusu

gdje


jos jednu pusu

su


i jos jednu

nestali


sad jednu malu

svi


pusica

pravi


dosta ljubakanja

crtici

gumenici

yummie-sve bi ih potamanila

ja bih jednu jagodicu

jagode sa slagom!!!

a ti?

pusa&pozdrav

myspace

Image Hosted by ImageShack.us