Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us m - Harry Potter i obožavateljica - Blog.hr
Dobrodošli u Hogwarts Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Onaj ko me oče u priči
zovem se Angel McRowen.Došla sam iz Durmstranga (preselila sam se zbog majčine smrti) na na početku 2 godine. u početku sam bila u Slytherima no na 4. godini su me prebacili u Griffindorime. sada sam na 5. godini. igram metloboj i u timu sam lovac. mama mi je poginula pa živim sa tatom. u rodu sam sa Malfoyevima ali nisam kao oni. Dobro znam crnu magiju (ipak sam iz Durmstranga) ali me to ne zanima.
Imam dugu crnu kosu i plave oči visoka sam i mršava.

izgledam ovako Image Hosted by ImageShack.us ili možda ovako Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

16.05.2006., utorak

Samo da vam javim da možda zatvaram blog. Javit ću vam za mjesec dana pa se čujemo.

- 15:02 - Mozgaj malo, možeš ti to (14) - Posve beskorisno - #

<< Arhiva >>

Image Hosted by ImageShack.us
< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga
Evo otvorila sam e-mail pa onaj ko me hoće nešto pitat ili mi reć nek mi javi na
antonija-ja@net.hr


Zovem se Antonija i ovdje cu uglavnom pisati o Harry Potteru zato sto ga obozavam(kao i cokoladu). nemojte se ljutiti ali neke stvari cu "posudit" s drugih blogova pa ih ovdje napisat u cijelosti.....
Prijašnji blog mi je bio Harry Potter i obožavateljica ali nešto se pokvarilo pa sam napravila novi pod istim naslovom

Image Hosted by ImageShack.us
Nešto o čokoladi
Kakaovac daje plod sličan malim duguljastim dinjama. Zrna kakaovca nalaze se u tom plodu. Stablo kakaovca zove se Theobroma cacao, naziv theobroma na grčkom znači hrana za bogove. Razrežemo li plod, u mekano bjelkastom mesu pronaći ćemo trideset do četrdeset sjemenki. Drevni Asteci kakakovac su cijenili jer im je davao izvor snage i zdravlja. Plodove su prinosili bogu zaštitniku Quetzalsoatlu. Zrnje kakaovca su usitnjavali i kuhali sa vodom koju bi zasladili javorovim sirupom ili medom, ponekad bi dodavali i vaniliju. Prosti puk dodavao je kukuruzno brašno i mljeveni čili u kakao kako bi bio hranjiviji. To piće zvalo se «Chokolatl» što će reći kakaova voda. Ta se «voda» veoma cijenila, a kakaovo zrnje služilo je Astecima kao novac, njime su se plaćali porezi. Grad Tobago davao je caru Montezumi godišnje 400.000 countlesa, tj. 160 miliuna kakaovih zrna. Španjolski povjesničari onoga doba tvrde da su Montezumi dnevno kuhali 50 šalica čokolade za njega i njegovu porodicu, a za dvorjane 2000 šalica dnevno.

Prva mliječna čokolada nastala je 1875. godine kada je nakon dugih godina truda
Image Hosted by ImageShack.us