angel24

petak, 26.08.2005.

Koliko sam sretan

Ovo sto mi se dogada u ovih par dana ni sam nemogu vjerovati.Priznajem poretvorio sam se u klinca.Zaljubio sam se do usiju i ljepo mi je sretan sam i to da znate koliko.Nadam se da ce tako i biti kasnije znam da nemozemo jedan bez drugoga to je nevjerovatno kada mi dode u mislima ona mi posalje poruku ma to je telepatija a kad ja nju hocu nazvati ona meni posalje poruku ma to nevjerovatno.Cura je fenomenalna a i stvarno sam se zaljubio.Ko bi rakao da ce se to meni dogoditi mislio sam da sam gotov da mi nema povratka a glete sta je bilo.Mozda vam je malo cudno al to je ljubav na prvi pogled.je da sam znao da to postoji al nisam se nadao da cu ja to dozivjeti.Hvala svima na podrskama.E da imam gnojnu anginu ma to mi je kad nisam prelezao onaj tjedan a sta se moze sad sam do daljnjeg na bolovanju.ko bi rekao dva tjedna na godisnjem pa tjedan i pol radim a sad na bolovanju je da me sve boli i da imam temperaturu i da kad gutam ko da gutam knedle al super mi je i sretan sam jakoooooooo.za one koji me citaju nadam se da ce i oni imati srece ko i ja .idem sada opet u krevet jer se sav tresem i zima mi je .bokic i citamo se nadam se da nisam dosadan

26.08.2005. u 06:55 • 3 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

<< Arhiva >>



< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

uzivanje

Prevari me

Ostace trag posle nas i nase ljubavi
mozda ce neko pricati
da smo se voleli
al' jedno znam nismo uspeli

Jednom sam srecu imao
nisam je cuvao
i sve za tren je postalo ogromna uvala
i sada znam bez tebe propadam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresio
i srusio sve do pepela

Prevari me, samo me ne ostavljaj
prevari me, samo ne reci da je kraj
prevari me, samo da bude kao pre
ne daj da bez tebe sam ostanem

Za druge bili smo mi
srecni u ljubavi
mozda ce nekada da se ponovi
al' jedno znam bez tebe propadam

Ko kaznu cekam svaki dan
hocu da poludim
ako je ovo san neka se probudim
i docekam da te ugledam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresio
i srusio sve do pepela

Free Web Counter
Free Hit Counter Divine Music

The WeatherPixie


online
Online Dating