angel24

srijeda, 24.08.2005.

Letim u oblacima

Ko bi rekao da kada si sam i usamljen mozes sresti nekog ko ce uci u tvoj zivot i ispuniti prazninu koja je odavno tu.Istana sada letim u oblacima i postao pravi angel ko bi rekao.Nadam se da ste skuzili nasao sam si curu ko bi rekao.Mislio sam da vise nikad necu moci voljeti.Malo glupo zvuci kako u tako kratkom roku e pa dragi moji to je kad se razocarate u nekom,i zamrzite sve oko sebe i tad ude ona i obasja moje srce.Vjerujte mi toliko mi je ljepo da stvarno nemrem vjerovati da se to meni dogada i da mogu upoznati tako dargu i ljepu osobu.Zasad vam necu govoriti pojedinosti al fenomenalana je zasad.Steta sto je danas necu moci vidjeti jer sam bolestan .Da opet lezim sad u krevetu dok ovo pisem i sav se tresem gripa me je uhvatila a i grlo me jako boli mozda sam dobio upalu grla pojma nemam al idem danas popodne kod doktorice bas me zanima sta ce mi raci.A sta cete ja bi sad da je ona tu kraj mene i da me ljeci al jebiga kad ona radi i nemre.al vidjet cemo kasnije.Ljudi uzivajte mi i cujemo se.Oprostite sto nisam pisao jer sam bio zauzet sa njom uh kako mi fali ko bi rekao da cu naci ono sto nisam trazio nisam trazio nikog al ljepa poslovica kaze da kada se najmanje nadas i kad nikog ne trazis ona dode i dosla je uf ibice moja evo tebi jedna pusa od tvog bubuinog darkica.Pozdrav svima do citanja

24.08.2005. u 10:09 • 5 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

<< Arhiva >>



< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

uzivanje

Prevari me

Ostace trag posle nas i nase ljubavi
mozda ce neko pricati
da smo se voleli
al' jedno znam nismo uspeli

Jednom sam srecu imao
nisam je cuvao
i sve za tren je postalo ogromna uvala
i sada znam bez tebe propadam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresio
i srusio sve do pepela

Prevari me, samo me ne ostavljaj
prevari me, samo ne reci da je kraj
prevari me, samo da bude kao pre
ne daj da bez tebe sam ostanem

Za druge bili smo mi
srecni u ljubavi
mozda ce nekada da se ponovi
al' jedno znam bez tebe propadam

Ko kaznu cekam svaki dan
hocu da poludim
ako je ovo san neka se probudim
i docekam da te ugledam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresio
i srusio sve do pepela

Free Web Counter
Free Hit Counter Divine Music

The WeatherPixie


online
Online Dating