angel24

petak, 19.08.2005.

Pun pogodak

ljudi nemrete vjerovat blizu sam sa odabirom auta vec cjeli tjedan pokusavan naci neki auto.ne bi ja bio ja da nemam neku svoju zelju pa ja odlucih da kupim hondu crx i tako to .Vjerujte dal ce se zelja ispuniti mozda i nece a zakej.Dobro pitanje mozda zato sto mi je frend ponudio tigru.Bas me zanima kako izgleda sutra ce je dovrsti do mene kaze da je picolovac.Eh bas me zanima kako izgleda po njegovoj prici izgleda mrak .Metalik japansko crvena,Pa covece to je ono sta mnei treba da li je to to vidjet cu sutra tj vec danas .Drzite mi fige da je onak kako sam je ja zamislio.E onda se patite ako vidite nekaj crvenog da ide micite se sputa jer ja ne pazim hihihi.Uf kako sam sretan.Idem sad coriti ujutro se radi a ja spavao samo dva sata jer ne bi bio ja da u srijedu ne izadem van a i sad sam malo prije doso nazdravljao z a novi auto sad mogu jer jos ne vozi al uskoro samo sokici.eh jos se moram odluciti koji sutra odmah slikam auto pa cu vam ga pokazati bokic pa pa puse curke hhmmmm


Budi mi sudbina
imam kola fina
prava limuzina

Po celome svetu
vozicu te njima
belim drumovima

Ne smem s tobom kume
celave ti gume
sedista se tresu
u tvom Mercedesu

U kolima mojim
sve koza i svila
nebi izlazila

Po celome svetu
vozicu te njima
belim drumovima

Joj mala moja
jaca si od mine
Joj dok ja vozim
ti menjaj brzine

Joj mala moja
vozac sam bez mane
joj ja kad vozim
vozim na tenane

Ajde ajde samo
da se upoznamo
sedista se tresu
u tvom Mercedesu


jebi ga nije mercedes neg je tigra ajd bar nesto

19.08.2005. u 00:40 • 1 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

<< Arhiva >>



< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

uzivanje

Prevari me

Ostace trag posle nas i nase ljubavi
mozda ce neko pricati
da smo se voleli
al' jedno znam nismo uspeli

Jednom sam srecu imao
nisam je cuvao
i sve za tren je postalo ogromna uvala
i sada znam bez tebe propadam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresio
i srusio sve do pepela

Prevari me, samo me ne ostavljaj
prevari me, samo ne reci da je kraj
prevari me, samo da bude kao pre
ne daj da bez tebe sam ostanem

Za druge bili smo mi
srecni u ljubavi
mozda ce nekada da se ponovi
al' jedno znam bez tebe propadam

Ko kaznu cekam svaki dan
hocu da poludim
ako je ovo san neka se probudim
i docekam da te ugledam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresio
i srusio sve do pepela

Free Web Counter
Free Hit Counter Divine Music

The WeatherPixie


online
Online Dating