angel24

ponedjeljak, 15.08.2005.

evo i mene

Evo da se i ja napokon javim nisam bio par dana bio sam u guzvi.Hmm guzvi kao prvo cetvrtak,petak,subota prosla je u ludom izdanju ni sam nemogu vjerovati kako i zasto al bilo je ludo .Posebno nedelja e o tome cu drugi puta jel nije za javnost .Glavno nevjerovatno sam jako dobro oporavljen i ozivljen.HMM mozete zamnisliti sat mi se desilo.dobro necu vas gnjaviti sa tim al cu samo reci da je vrlo dobro.idem sad malo jos odmarati i da skinem taj lonly zato sto nisam vise tuzan nego vesel .ko bi rekao da u tako kratkom roku cu se oporaviti.hihihi idem idem ceka me netko a nezelim kasniti jer nebi bilo ok da kasnim uskoro cu poceti pisati pojedinosti nmrem sad dok ne izvidim situaciju opet se vracam u pubertet hihihi.ma nema veze evo vam jedna pjesmica od mene.citamo se i samo da kazem da ja vas citam.Capa deckima a pusa curama al prijateljska hihihi......


ti bi mogla da mi budes cerka
pa sta onda, nije me sramota
nek mi sude zbog ljubavi lude
ja te volim vise od zivota

99 zena da me mole
99 ludo da me vole
99 kuci da me vode
pre bih s tobom zedan
preso preko vode

99 zena da me mole
99 da se skinu gole
98 odbio bih barem
jer ti jedna vredis
vise nego harem

bit cu tvoj princ iz bele bajke
nezan muz, tvoje srece tvorac
ako neko proba da te dirne
branicu te bolje nego otac

15.08.2005. u 18:23 • 1 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

<< Arhiva >>



< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

uzivanje

Prevari me

Ostace trag posle nas i nase ljubavi
mozda ce neko pricati
da smo se voleli
al' jedno znam nismo uspeli

Jednom sam srecu imao
nisam je cuvao
i sve za tren je postalo ogromna uvala
i sada znam bez tebe propadam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresio
i srusio sve do pepela

Prevari me, samo me ne ostavljaj
prevari me, samo ne reci da je kraj
prevari me, samo da bude kao pre
ne daj da bez tebe sam ostanem

Za druge bili smo mi
srecni u ljubavi
mozda ce nekada da se ponovi
al' jedno znam bez tebe propadam

Ko kaznu cekam svaki dan
hocu da poludim
ako je ovo san neka se probudim
i docekam da te ugledam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresio
i srusio sve do pepela

Free Web Counter
Free Hit Counter Divine Music

The WeatherPixie


online
Online Dating