angel24

petak, 05.08.2005.

Ko bi gori sad bi doli

Evo mene da vam se javim nadam se da me netko cita.Bar se nadam evo dosadno mi je pa idem ja da napisem nesto u svoj blokic.Kao prvo dobro sam rijesio sam sve sa bivsom sad mi je ok.Nemremo biti zajedno i kvit.Ljudi se mjenjaju pa sam se i ja promjenio.U kojem smislu e to vam jos necu reci nadam se da me shvacate.Nemrem odmah sve reci je stvarno jos da me netko prepozna tu pa umro bi od smjeha bar mislim.A sta cest zivot je takav cupav i dlakav vidim da je bilo dosta posjeta tu na mom blogu al nitko ne zeli ostaviti komentar pa ljudi moji pa recite nekaj ako ste vec dosli.Ma nema veze mogu i ja sam sa sobo jer tak i tak ovo pisem onak iz duse.Je da ovo moze procitati bilo tko i neka citajte.Ajd bar sam ubio danasnji dan a sutra mi je uletio neki poslic.Tj danas vidi vidi koliko je vec sati ko bi rekao.Ma dobro kad smo mi kod toga jucerasnjog dana i nije se nis posebnog desilo.Bas nis bar sam se naspavao pa ipak sam na godisnjem.A i vrijeme je tu u zg-u lose uf ta kisa nikada nece da prestane ma uskoro ja na moreno pa uzivancija.Ljudi moji idem ja sada na corku a vi mi se javite ako zelite.Srecico jafi se na icq ako zelis.Capa muskima a pusa curama.

Zivim

Kakav je zivot kad u
jednu casu stane
kako da zamolim zoru
da nikada ne svane

Zivim, jer Bog ima neki razlog
da me drzi u zivotu
i da mi zlato bacaju pred noge
ja u tome ne vidim lepotu

Zivim, jer Bog ima neki razlog
da me drzi u zivotu
i da mi cudom godine vrati
ja u tome ne vidim lepotu

Kakav je zivot gde se
ljubav bolom placa
mladost je tako kratka
i nikad se ne vraca


Kakav je zivot u kom
mesta sreci nema
sanjam a srce mi budno
sve je uspomena

05.08.2005. u 00:43 • 1 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

<< Arhiva >>



< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

uzivanje

Prevari me

Ostace trag posle nas i nase ljubavi
mozda ce neko pricati
da smo se voleli
al' jedno znam nismo uspeli

Jednom sam srecu imao
nisam je cuvao
i sve za tren je postalo ogromna uvala
i sada znam bez tebe propadam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresio
i srusio sve do pepela

Prevari me, samo me ne ostavljaj
prevari me, samo ne reci da je kraj
prevari me, samo da bude kao pre
ne daj da bez tebe sam ostanem

Za druge bili smo mi
srecni u ljubavi
mozda ce nekada da se ponovi
al' jedno znam bez tebe propadam

Ko kaznu cekam svaki dan
hocu da poludim
ako je ovo san neka se probudim
i docekam da te ugledam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresio
i srusio sve do pepela

Free Web Counter
Free Hit Counter Divine Music

The WeatherPixie


online
Online Dating