angel24

srijeda, 03.08.2005.

Nije dobro koma

Evo i mene da nesto danas napisem.Ovo mi pocinje ulaziti u naviku.neznam al tako ispada.Danas sam dan poceo radno ma ti kucni poslovi dok sam na godisnjem me stvarno zabavljaju i bas mi je kul.Ko bi rekao.E da nisam covjek od rijeci sam sebi das rec a onda bummmm.Ipak sam joj napisao poruku ko bi rekao stvarno sam glup i zvala me je da dodem do nje al ja nisam mogao.Mozda mi je sad malo i krivo al ne.Al zato mozda odem na kafu sa njo ko zna sta se meni dogada u mojoj praznoj glavi.Aj bas cjeli dan slusam narodnjake a jebiga kada sam takav uz tu se muziku jedino mogu opustiti a i dignuti raspolozenje.Ma ko sljkivi sve glavno je da idem na more sljedeci tjedan idem se malo naplivat i nagutati slane vode.Al kada ce to ostali frendovi il su na moru a neki pak rade po cjele dane.Tako da se sam dosadujem.Sta da radi neznam fakat neznam.Ajd bar je u mom Zagrebu tmurno i nije sparina ko bi rekao kisa pljusti sada vise ne al cjelo jutro je padalo iz petih zila zato sada idem na kaficu da vidim ima li koga od poznatog u lokalinim kaficima.I to ti je ljeto a moglo je biti savrseno mogao sam biti sada na moru sa nekim.Tj snjom mozda sam pretjerao sa njom necu je vise spominjati mozda sutra da vam javim dozivljaj s kafe jedino ako se ne pokefamo.ko zna mozda zeli da budemo zajedno mozda.Sta cu onda da ucinim stvarno neznam je fakat je koma.Misli ona je ok al nezino ponasanje zato se i to desilo da se nije desilo sada moglo se desiti za nekoliko tjedana.Dobro necu vas vise gnjaviti idem a ako se mi netko zeli javiti neka se javi.Odnosi se na nekoga ili ti na nju jedina osoba koju vidoh ovdje das se prijateljski ponasa.Javi se da se napokon upoznamo.Mislim da imamo iste probleme u ovom sugavom zivotu.Capa muskima a pusa curama!!!

bas sam bio mlad i lud
kad sam to dopustio
sve zbog glupog ponosa
drugom te prepustio

bas sam bio mlad i lud
zato sada zivim sam
sve bih dao da si tu
ali nazad nema znam

hej, ni na nebu ni na zemlji
nema ispunjenja mojoj zelji
hej, ni na onom svijetu ni na ovom
nikad vise mi pod istim krovom

bas sam bio mlad i lud
svakoj se udvarao
da se drustvu dokazem
stalno sam te varao

bas sam bio mlad i lud
nije da se ponosim
plakala si, sebi to
ne mogu da oprostim

03.08.2005. u 16:00 • 1 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

<< Arhiva >>



< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

uzivanje

Prevari me

Ostace trag posle nas i nase ljubavi
mozda ce neko pricati
da smo se voleli
al' jedno znam nismo uspeli

Jednom sam srecu imao
nisam je cuvao
i sve za tren je postalo ogromna uvala
i sada znam bez tebe propadam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresio
i srusio sve do pepela

Prevari me, samo me ne ostavljaj
prevari me, samo ne reci da je kraj
prevari me, samo da bude kao pre
ne daj da bez tebe sam ostanem

Za druge bili smo mi
srecni u ljubavi
mozda ce nekada da se ponovi
al' jedno znam bez tebe propadam

Ko kaznu cekam svaki dan
hocu da poludim
ako je ovo san neka se probudim
i docekam da te ugledam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresio
i srusio sve do pepela

Free Web Counter
Free Hit Counter Divine Music

The WeatherPixie


online
Online Dating