angel24

utorak, 02.08.2005.

Zivjeti se mora a godisnji jos traje

Evo da se i ja danas javim tu posto imam posla preko glave.Kucni poslovi me ubijaju ko bi rekao.A sta se mora nije tesko sta cete.Vidim da imam dosta posjeta na moj blog mislim dosta za pocetak dovoljno.Nadam se da ce ih biti vise.Evo sada uzivam izasao tek iz kade opet sparina pegla tu u zg-u.Evo toliko za sada od mene namam sta dodati ,e da imam imam nne mislim vise na nju to je dobar znak a i dat cu si truda da joj ne cestitam rodendan uzivo ili preko poruke nego cu joj cestitati rodendan ovako.Nikolina sretan ti rodendan i monogo srece u tvom sadasnjem zivotu i da lagano izbrises mene iz svoga zivota jer me vise nae zanimas ono sto sam vidio bilo mi je dovoljno da je tako i hvala sto zoves al se ja necu javiti zovi samo zovi.Gotovo za sada i ima imam nesto za sebe

Suvise sam mlad
da samujem
rano je za mene
da tugujem

Sreco sto me ostavi
zasto me zaboravi

Suvise je zara u ocima
da bi suze lio nocima

Suvise sam mlad
da uvenem
rano mi je zivot
da proklinjem

02.08.2005. u 18:00 • 1 Reci mi njeznoSacuvaj ovo na papiru#

<< Arhiva >>



< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

uzivanje

Prevari me

Ostace trag posle nas i nase ljubavi
mozda ce neko pricati
da smo se voleli
al' jedno znam nismo uspeli

Jednom sam srecu imao
nisam je cuvao
i sve za tren je postalo ogromna uvala
i sada znam bez tebe propadam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresio
i srusio sve do pepela

Prevari me, samo me ne ostavljaj
prevari me, samo ne reci da je kraj
prevari me, samo da bude kao pre
ne daj da bez tebe sam ostanem

Za druge bili smo mi
srecni u ljubavi
mozda ce nekada da se ponovi
al' jedno znam bez tebe propadam

Ko kaznu cekam svaki dan
hocu da poludim
ako je ovo san neka se probudim
i docekam da te ugledam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresio
i srusio sve do pepela

Free Web Counter
Free Hit Counter Divine Music

The WeatherPixie


online
Online Dating