Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Free Counter


MySpace Layouts



myspace layout




OPIS BLOGA...
na blogu bude se pisalo o svačemu:)) i nastal je jer ja neam kaj raditi tj samo radi ubijanja dosade...pa uživajte:))

Image Hosted by ImageShack.us
well who i am???:))

haha dobro pitanjesmijehsmijeh ja sam Dajana imam 16 i idem u 2 raz za ekonomisticu(propali ekonomist totalno krivo zanimanje), na gospodarsku:))
Volim hm..puno toga a najviše juice vodku i sve žestokosmijehsmijehšala...volim izlaziti,tračati,ispijati kave(o kavi sam ovisna), zapušiti si...živcirati starce...volim svoje frendice i frendove(hm..ima ih dosta)...
a mrzim dvoličnost,laž,:)),drogu i pivu....
slušam sve a najviše rock, a najmanje starcesmijeh
i to bi bilo to do dok se josh necheg pametnog ne sjetim...al posto me pamet bash ne sluzi...smijehroflrofl=))

MOŽETE ME NAĆ I NA ICQ-U 499-364-956
ILI POŠALJETE MAIL: dajanna@net.hr


Image Hosted by Imag<br />
<br />
</p>

<!-- Prvi box kraj -->

<!-- Drugi box -->

<h3>Linkovi</h3>
<p><font color=#6600CC><b>blogovi koje posjećujem, a posjetite ih i vi:))</b></font><br />
<br />
<br />
<a href=http://danny009.blog.hr target=_blank>dejan</a><br />
<a href=http://krokodil.blog.hr target=_blank>đuro-dobar lik s kul blogom</a><br />
<a href=http://razniskandalidrugidio.blog.hr target=_blank>ramonegirl-ovisna o kavi :)</a><br />
<a href=http://svijetloutami.blog.hr target=_blank>melitta-ko voli gunse nek ostavi kom</a><br />
<a href=http://pepepljuga.blog.hr target=_blank>pljuga-ima kul blog</a><br />
<a href=http://bornsad.blog.hr target=_blank>jura,novak,blaž-ok dečki</a><br />
<a href=http://dijetedodaske.blog.hr target=_blank>tinči-baš super cura</a><br />
<a href=http://dearlybeloved.blog.hr target=_blank>Ina-ima super blog i baš je super:))</a><br />
<a href=http://deadboyspoem.blog.hr target=_blank>the christal ship-ima najs blog</a><br />
<a href=http://kakodobro.blog.hr target=_blank>marina-ima baš najs blog </a><br />
<a href=http://blackst34ever.blog.hr target=_blank>black_girl-voli da joj se puno komentira pa zato...</a><br />
<br />
<font color=#6600CC><b> PRIJATELJSTVO....</b><br />
Written with a pen<br />
Sealed with a kiss<br />
If you are my friend,<br />
Please answer this:<br />
Are we friends or are we not?<br />
You told me once, but I forgot.<br />
So tell me now and tell me true,<br />
So I can say, I am here for you.<br />
Of all the friends I've ever met,<br />
You're the one I won't forget.<br />
And if I die before you do,<br />
I'll go to Heaven</font><br />
<br />
<a href=MySpace Layouts



Friends are friends forever together 'till the end. You promised me that you would always be my friend. One day something changed I'm not sure what it was. I lost you on that day and the reason was because it was a late dark night and we had a stupid fight. And for some reason, I don't know why, we couldn't make it right

MySpace Layouts



blog layouts








JEDNA PJESMA MENI JAKO DRAGA:))


PROKLETA NEDJELJA

Nedjelja, prokleta nedjelja, nigdje nikog, pustinja,
u našim snovima, jos samo sječanja.

Čekamo, mi samo čekamo, balerina zar si zaspala,
zar stvarno ne vidiš, na kakvom tankom ledu plesemo.

Dolazi duga, duga noć, al' i ona mora proć,
i kada kiše padaju, tvoje mi usne trebaju,
da me smire, svojim nježnim dodirom.

Nedjelja, prokleta nedjelja, nigdje nikog, pustinja,
u našim snovima, još samo sjećanja.

Šutimo, mi samo šutimo, kao da se više ne volimo,
a nije istina, ja znam da nije istina...

Dolazi duga, duga noć, al' i ona mora proć,
i kada kiše padaju, tvoje mi usne trebaju,
da me smire, svojim nježnim dodirom.

Jer ljubav nije nestala, samo se sakrila,
otvori oči, pogledaj što je iza oblaka

I kada kiše padaju, tvoje mi usne trebaju,
da me smire, svojim nježnim dodirom.

Dolazi duga, duga noć, al' i ona mora proć,
i kada kiše padaju, tvoje mi usne trebaju,
da me smire, svojim nježnim dodirom.

Jer ljubav nije nestala, samo se sakrila,
otvori oči, pogledaj što je iza oblaka

I kada kiše padaju, tvoje mi usne trebaju,
da me smire, svojim nježnim dodirom..

još par pjesmica.......

MUSE...nije da aš prviše slušam al ova pjesma mi je baš super:))
I think I'm drowning
asphyxiated
I wanna break this spell
that you've created

you're something beautiful
a contradiction
I wanna play the game
I want the friction

you will be the death of me
you will be the death of me

bury it
I won't let you bury it
I won't let you smother it
I won't let you murder it

our time is running out
our time is running out
you can't push it underground
you can't stop it screaming out

I wanted freedom
bound and restricted
I tried to give you up
but I'm addicted

now that you know I'm trapped sense of elation
you'd never dream of
breaking this fixation

you will squeeze the life out of me

bury it
I won't let you bury it
I won't let you smother it
I won't let you murder it

our time is running out
our time is running out
you can't push it underground
you can't stop it screaming out
how did it come to this?
ooooohh

you will suck the life out of me

bury it
I won't let you bury it
I won't let you smother it
I won't let you murder it

our time is running out
our time is running out
you can't push it underground
you can't stop it screaming out
How did it come to this?
ooooohh

SIDDHARTA- super grupa, ova mi je najdraža pjesma:))
Jaz ne morem več v temi živeti,
jaz bi hodil na soncu,
jaz bi hotel tebe imet.
Zdaj ne rabim već ostalih stvari,
Samo še svoje sanje
In človeka kot si ti.
Mislim da sem videl že ogromno lepih slik,
A podvomil sem vase,
Nehal trest mi je kosti,
Zdaj počivam na otoku,
In si zidam gradove,
Onih srećo lovim.

Ker ne verjamem v telo,
Rad bi te videl v srce.
Jaz ne verjamem v telo,
Rad bi te videl v srce.

Kot da bi videl svojo dramo vnaprej
Iz nje sem brisal žalost
In dodajal svoj nasmeh.
Vsako dušo, ki me gleda v oči,
Sem povabil zraven,
Naj še ona to doživi.
Preden svoj obraz v solze potopim,
Zlate solze sreče,
Preden od dobrega znorim,
Rad bi videl, da še ti greš z nami,
Skupaj bomo videli,
Kaj pomeni adrenalin.

Ker ne verjamem v telo,
Rad bi te videl u srce...

PAR LIJEPIH PORUKA...

MySpace Layouts



MySpace Layouts





Negdje daleko na jednoj zvijezdi sjedi
andjeo koji te mnogo voli sanja te nocu
i place vec se suza stidi jer te tako rjetko vidi…


MySpace Layouts



MySpace Layouts




Zvjezde trepere ja sam tu tiho ti šapcem i
love you pricaš mi price glas ti je tih a ja
njezno govorim ich liebe dich…cerekcerek


MySpace Layouts



MySpace Layouts





Ti si kao zvijezda plavo nebo krasiš
andjeli te cuvaju da se ne ugasiš zato
nemoj nikad da s neba padneš jer
postoji netko kome tvoj sjaj treba…


MySpace Layouts



MySpace Layouts




Ako pozeliš srce ja cu ti ga dati,
ako pozeliš druga uz tebe cu stati,
ako pozeliš san, kroz snove cu ti proci,
a ako ja pozelim tebe, hoceš li mi doci??



utorak, 19.09.2006.

rasprava:))


ej..pozdrafček ljudovi..konačno odlučih napisati novi post....Petra je kriva za to:))
evo sad sjedim u školi za kompom i nabijam megabajte...haha mislim kaj ne trebam doma...
vani je već dva dana usrano vrijeme pada kiša fuuuuujnamcornamcor i još k tome me boli grlo glava i prehlada me hvatanono
zakaj ovaj naslov rasprava..hm...pa ne znam tak mi je puklo...sedim s Majom i Brankom i slušam kak raspravljaju o madežima i pirsingima i zaključile su da je najljpši piersing na nosu al onak sitni i bijeliyesyes...joj da mi je bar imati pirsing a narafno moji starci neceju ni cuti al dela si ga budem jednog danawinkwink...i tak moglo bi se reci da nam je dosadno..i idem ja sad moram k piceku po hranu(nema puno) samoda nebum na nastavi...ajde pozdraf svima a posebno MAJI,BRANKI,PETRI I SVIMA OSTALIMA...
VOJIM VASkisskiss

- 08:57 - Komentari (13) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>