Dizzz napravila:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicKomentari YeS/No

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NestO maLO o meni :

Zovem se : Marina
Rodjena sam : 1.8.199_ FaLi goDina a?? :D
Zivim : MOzda wam JednOg dana Kazem..
za sad je to sve o meni
zelim bit skriwena..jel je tako..najboLJe..trenutno..
a za ljude...koji me fkt trebaju...ali stwarno
moj msn fejs :) ionako nije tajni
svi ga imaju ...stoga mozete mi se tu javiti
ali ako mi se vec idete javiti
predstavite se :)

Marina Lavica Bertović

Create Your Badge


Pravila za blog :
1. komentirati od 1-5 komentara vezanih za post
2. Ako hocete biti u linkovima recite
3.Nema vrijedjanja kome se nesvidja ima x na prozoruž
4.Nevracam komentare gdje pise kao lajkam blog i dizajn
ajde svratis , necu vratiti jer to meni nije komentar
5.Prijavljujem lance srece
6.Ne kradite mi slike . jer sve saznam
7. Nema kopiranja , ako saznam da me tko kopira
prijava ide adminu odmah , budite orginalni ako ne nista.
8.Nemoj me na msnu reci da imas post
necu ti komentirati kao da nisam ni vidjela.
9.Ako zelite sta lose reci , recite
ali ne meni na blogu vec sebi ili zidu.
10. tko nebude postovao mene i moj blog
i moja praviLa , biti ce prijavljen nece moci nikako komentirati :)


HvaLa :)

i da ovo dolje sam ja ..da ipak.malo vise znate..


i idem u jezicnu gimnaziju :)


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


MoJi AnDjeLi :

Almica - Haters make me Famous

MaLLena iz puLe - a girl like me is impossible to find

Anna D Rupa - Same girl

Adriana - This is how u remind me

Bezimena = Bellerose

MarijaNchi = Mjuzik Frik

Sara = Broken because of U

Lara = Point

Druga Sara = AlwaysHonest

BlOg 4 supER cUrke

Vitica = Bubica :)

KarLa = Lutka bez Imena

Antonia = Purple Photography

Samo Pali aNDjeo , SrodNa dusa

BuDaLica :)

Druga aNtonia = seCond HeartBeat

Lucia = music lover

NoOb

Tnx to: lilbutevil

srijeda, 24.02.2010.

~ S tobOm ucim sto je ljubav.. Ponekad kad sam pored tebe..neznam jeL to san IL java~

~ Ako si resio da dignes sidro necu da te sprecavam ja..
Ma dobro je i da je trajalo..a da je duze nebi valjaLo.
I nedam ti da me povrijedis a ja te promjenim..neumem..nevrijedi...
Znam da rodjen si los..pravi si zenskaros..~


~Ispod slatke male mace se krije Lav..~


Image and video hosting by TinyPic

Hei Moji Dragiii <3 wLm was i FaLiili ste mi do neba..
Fkt sry sto nisam pisala...Nisam mogla..jer mi nije htjelo ucio a i s vremenom sam odustala :D
Ispravila sam Fiziku , matematiku Rijesavam a sto se tice Latinskog..cini mi se da je propaL sluCaj
aL odgovaram iduci Utorak..bOlje su mi Ocjene ..tO :)
IDes Miki :) Pa jesam VaM neDostajaLa? ja i MOje tuzopOLJke?
Cujte dragi moji..toga vise nema...

Ja sam vam vec mjesec dana..kao ponovno rodjena..
Imam decka :) Ime mu je Tony.. I msm
da sa sigurnoscu mogu reci da sam zaljubljena
Ovako 1.3 nam je mjesec dana.. awww :)
Neka nam i bude..par godina skupa sto se mene tice :)
Uf stvarno mi je dosao kao melem na ranu..
A onaj lik..igra se jos samom..no vise mu nedam
nezelim biti samo igracka u njegovoj ruci..
Previse..vrijedim..nevrijedi on je polovan Covijek
srca ledenog.a tony..ufff..
Mislila sam da je gotovo..
aL Tony...gubim se u njegovim Ocima :)
Prve nase zajednice slike objavit cu tu :)
On je Moje Medeno...
Da mogu.samo bi bila pored njega
S njim vjerujte mi ljubav dobiva novo znacenje
Preporodjena sam ,, jer sam uz njega
i nekako sve je bOlje..
Strah me nakon svega sto sam prosla
ali se tjesim da je strah prirodan..
Ma i on ce proci....
Imam osjecaj kao da mi nista vise nije potrebno..
Kao da Lebdim..
Plutam :)



Image and video hosting by TinyPic

A onaj decko..Sto mi je sRce slOmio
Moze samo plakati..i biti u bedu..
A ni da rijeku suza isplace
nebi mu se vratila
jer sve kroz sto sam radi njega prosla
nevalja se k tome vratiti..
Da mogu izbrisala bi sva ta sjecanja
i zamjenila ih novima..
Jer one ni upola nevrijede kao ove.
.

Image and video hosting by TinyPic
Lako je njemu bilo reci te rijeci
no nikad mu nista nisam znacila
bila sam samo jedna od lutkica s kojim se upravljao
na papiru cura...a u srcu..papirnata igracka...
Odi mi dodji mi ..to je bila njegova prica..
Al ne vise..
Vise nepodnosim to.
Sad sam jaca..i mogu ti reci Ne.
Netrebas mi..
Netrebaju mi suze..
Netreba mi briga i Tuga
Kvragu i Tebi
jer bolje mi je bez tebe
i mogu bez tebe
prema tome
Decko...
Da si imalo
vrijedio
nebi mi bio bivsi
Da imas imalo mozga
u toj svojoj sicusnoj glavici
shvatio bi........
Da nikad al cuj ovo
nikad neces nac neku kao ja..
Voljela sam te kao Boga...
Sad me i sram to reci.
Ali neka..
Sunce Sja i bez tebe
Prema tome..
TKO TE JEBE!!!!!
Hvala za svu bol..
rado bi ti je vratila da mogu......
mozda bi onda nesh i razumio.
I znam da ovo citas kao i uvijek..citaj.briga me
Ovo je jedini nacin na koji ces ti imati kontakt samnom
zadnji put ti se obracam...jer nepostojis vise u mojem svijetu.
Previse si mi zla donio da bi opstao..u njemu..

Image and video hosting by TinyPic
Tony mi je otvorio oci....
Tony i sve moje seke i braca navedena na fejsu :)
Bez vas ni sunce nema onu svoju toplinu..
Vi ste mi njegove zrake :)
A Tony je nesto najbolje sto mi se moze dogoditi..
oporavi se moj jediniii <3 !!

Sry na dugom postu..ali sam morala reci..to..



Marina Anamaria
Blog Od Mojeg BIvseg navodno su postovi za mene..aL navodnO..tek.. :/

Un Bacio svima :)


Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>