Dizzz napravila:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicKomentari YeS/No

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NestO maLO o meni :

Zovem se : Marina
Rodjena sam : 1.8.199_ FaLi goDina a?? :D
Zivim : MOzda wam JednOg dana Kazem..
za sad je to sve o meni
zelim bit skriwena..jel je tako..najboLJe..trenutno..
a za ljude...koji me fkt trebaju...ali stwarno
moj msn fejs :) ionako nije tajni
svi ga imaju ...stoga mozete mi se tu javiti
ali ako mi se vec idete javiti
predstavite se :)

Marina Lavica Bertović

Create Your Badge


Pravila za blog :
1. komentirati od 1-5 komentara vezanih za post
2. Ako hocete biti u linkovima recite
3.Nema vrijedjanja kome se nesvidja ima x na prozoruž
4.Nevracam komentare gdje pise kao lajkam blog i dizajn
ajde svratis , necu vratiti jer to meni nije komentar
5.Prijavljujem lance srece
6.Ne kradite mi slike . jer sve saznam
7. Nema kopiranja , ako saznam da me tko kopira
prijava ide adminu odmah , budite orginalni ako ne nista.
8.Nemoj me na msnu reci da imas post
necu ti komentirati kao da nisam ni vidjela.
9.Ako zelite sta lose reci , recite
ali ne meni na blogu vec sebi ili zidu.
10. tko nebude postovao mene i moj blog
i moja praviLa , biti ce prijavljen nece moci nikako komentirati :)


HvaLa :)

i da ovo dolje sam ja ..da ipak.malo vise znate..


i idem u jezicnu gimnaziju :)


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


MoJi AnDjeLi :

Almica - Haters make me Famous

MaLLena iz puLe - a girl like me is impossible to find

Anna D Rupa - Same girl

Adriana - This is how u remind me

Bezimena = Bellerose

MarijaNchi = Mjuzik Frik

Sara = Broken because of U

Lara = Point

Druga Sara = AlwaysHonest

BlOg 4 supER cUrke

Vitica = Bubica :)

KarLa = Lutka bez Imena

Antonia = Purple Photography

Samo Pali aNDjeo , SrodNa dusa

BuDaLica :)

Druga aNtonia = seCond HeartBeat

Lucia = music lover

NoOb

Tnx to: lilbutevil

nedjelja, 24.01.2010.

~ Pa kada sretNem NeznaM te..OD muKe da PoludIs..sto si OstawIo me... ~

~ x.. KO bez imena..Gdje God Dodjem..Kazu eVo NjegoVa
a Nosim te Ko GrijeH..ko boLest neiZljeciwu..u gruDima...x~


Image and video hosting by TinyPic

tjeSim se da sutra bit ce bolje..da za nas imas volje...


Image and video hosting by TinyPic

Nebrinite se ovo sam gore napisala...jer mi je doslo cisto..
prvo sto mi je palo na pamet..da napisem kao uvod..
Istina bolje sam.....
Vrijeme mi sije..rane..
Mada mi bol neuzima..
JOs mi je ispod kOze...
Moze proci i milijun godina..
i swaka rana zacijelit..
On ce mi i jos teci kroz vene..
Jer kada nekoga wolite na nacin na koji sam ja njega woljela
cijelim swojim bicem....
Necete ga nikada zaboravit..
bez obzira sta vam napravio....
Znam to zvuci sadomazisticno..
Ali..jbg..takwa je ljubaw..kuja..
Swe uzima..a rijetko kad da vrati...
Pomirila sam se vec s tim...
Znate kako se kaze
kada je najteze stisni zube
reci nemoze biti gore..
i idi dalje..
jer ces na kraju doci na wrh..i dobiti nagradu..
Nadam se da je to tako..
jer onda ziwot bi napokon imao smisla...
Neki ljudi kazu
da kad places..
zaprawo..izbacujes tu osobu
radi koje places
iz swojeg sistema..
No znam da to nije istina..
da je... danas mi jos nebi bio ispod koze..
Vrijeme ipak nelijeci swe..
ono smiruje.daje nadu ponekad..a nekad i oduzima..
Moze zasiti ranu..ali oziljak i ona bol.kao da je bila jucer..
jos ce ostati..swe dok sam i ja ziva...
Oni koji vole nezaboravljaju
a oni koji nevole biwaju zaborawljeni.od onih koje.wole...
Swi mi nekoga..wolim..zar ne??
Swakome ziwot..wraca...
Uzima i daje.. ziwot je kao koLo srece
Nekada dobijes maLo..
a nekada te ugodno iznenadi...
Ovo je samo losi period..
Lose napisana stranica..u knjizi zivota
i ona ce proci..doci ce joj kraj..
Doci ce novo poglawlje..Moraaa.
Nije sve tako.tesko..ni crno
kada pogledam..da nesrece
na neki nacin..spajaju ljude..
da nije bilo nejga..
nebi swe was upoznaLa..
Ipak ima dobrog..
Od neki dan..
ja samo uzimam sto mi ziwot pruza..
ako je lose...progutam knedlu.i idem dalje
sto god bilo..proci ce..
a ako je dobro..nasmijesim se.podignem glawu..
to tako mora biti..netko je tako..zapisao...
Swe se wrti u krug..doci ce i dobro wrijeme :)
Suze nisu lijek....
I s njima nemozes nikoga izbaciti..
wec samo drage nam ljude..rastuziti..
nista dobro neizlazi..iz njih..
I za sve vas koji ste mi tuzni..
imam nesto : NIkaaad nemojte plakati
jer bi vam se netko mogao zaljubiti u onaj osmijeh liepi
i lice koje imate..ali od suza wam ga nebi mogao widjeti..


Image and video hosting by TinyPic

Wlm was swe.i zahwaljujem.swakome od was...
Swatko ima swoju swrhu ...
Moja trenutno.je da nedopustim da itko..pati
na nacin na koji sma..ja..i na koji.jos uvijek..
jednostawno...nije wrijedno toga.
Jer prijatelje cete si rastuziti..
a neprijatelje samo razveseliti
a wjerujte mi nezelite...to..


aNgel - Marina :D

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>