Dizzz napravila:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicKomentari YeS/No

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NestO maLO o meni :

Zovem se : Marina
Rodjena sam : 1.8.199_ FaLi goDina a?? :D
Zivim : MOzda wam JednOg dana Kazem..
za sad je to sve o meni
zelim bit skriwena..jel je tako..najboLJe..trenutno..
a za ljude...koji me fkt trebaju...ali stwarno
moj msn fejs :) ionako nije tajni
svi ga imaju ...stoga mozete mi se tu javiti
ali ako mi se vec idete javiti
predstavite se :)

Marina Lavica Bertović

Create Your Badge


Pravila za blog :
1. komentirati od 1-5 komentara vezanih za post
2. Ako hocete biti u linkovima recite
3.Nema vrijedjanja kome se nesvidja ima x na prozoruž
4.Nevracam komentare gdje pise kao lajkam blog i dizajn
ajde svratis , necu vratiti jer to meni nije komentar
5.Prijavljujem lance srece
6.Ne kradite mi slike . jer sve saznam
7. Nema kopiranja , ako saznam da me tko kopira
prijava ide adminu odmah , budite orginalni ako ne nista.
8.Nemoj me na msnu reci da imas post
necu ti komentirati kao da nisam ni vidjela.
9.Ako zelite sta lose reci , recite
ali ne meni na blogu vec sebi ili zidu.
10. tko nebude postovao mene i moj blog
i moja praviLa , biti ce prijavljen nece moci nikako komentirati :)


HvaLa :)

i da ovo dolje sam ja ..da ipak.malo vise znate..


i idem u jezicnu gimnaziju :)


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


MoJi AnDjeLi :

Almica - Haters make me Famous

MaLLena iz puLe - a girl like me is impossible to find

Anna D Rupa - Same girl

Adriana - This is how u remind me

Bezimena = Bellerose

MarijaNchi = Mjuzik Frik

Sara = Broken because of U

Lara = Point

Druga Sara = AlwaysHonest

BlOg 4 supER cUrke

Vitica = Bubica :)

KarLa = Lutka bez Imena

Antonia = Purple Photography

Samo Pali aNDjeo , SrodNa dusa

BuDaLica :)

Druga aNtonia = seCond HeartBeat

Lucia = music lover

NoOb

Tnx to: lilbutevil

srijeda, 20.01.2010.

~siNoc je naJliepsa zvijEzda paLa u Ponor ~

~Neka ti ove noci moje suze u ocima ,odaju svoju tajnu postojanja ,Neka ti nocas mjesecina pokaze puteve kojim sam isla ,Neka ti nocas moje ranjene ruke , prikažu svu pretrpljenu bol .Neka ti nocas moja usne iskazu sutnjom ,sve sto nisu rekli svo ovo nase vrijeme . Neka ti moja kosa bude pokazalac vremena koje je proslo , A ovo lice neka ti pokaze sva stanja koje je promjenilo kada ti si otisao..Kise od tada neprestaju , i kad sunce grije meni je zima , nesto me oko grudi steze , mislim da moje srce koje je kod njega ,biva zaboravljeno ,ostavljeno , napusteno , negdje polu puknuto sa zadnjim snagama kuca , samo sto neizdahne.Tamo gdje srce biva sada je praznina , niti mi je vraceno , niti je kog njega. Baceno negdje bez imalo cijene lezi i ceka daljni trenutak.Obuzima me tama,popunjava prazninu ,tamo gdje je nekad bio on gdje su sad rupe ,koje je izbusilo , to veliko kopanje u vremenu nasem . A iz oka vise ne teku plave suze , vec crvene , jer vise nemam mjesta za tugu , pa mi sad ide kroz oci..Toliko rupa..a toliko krvi , koja nema gdje proci...Bivam sva ranjena..Nijednu rupu nemogu zasiti..kao razbijeno sam staklo..na minijaturne dijelove ,nezna se gdje je i kad je nestao jedan dio , samo je nestao skupa s njim...Da barem tako i ova lijepa sjecanja, koja se pretvaraju u gorka nestanu , I uzmu sa sobom taj kiseli okus iz usta.Da me barem nakon svega rijese jednoga bola .Ali sto je jedna zvijezda s neba? Tek bilijunski ako i toliko mali dio neba..jedna mrva od svega sto je ostalo.~

Image and video hosting by TinyPic

-Nove Cinjenice eek :
obrisao me sa svega , bez ijedne rijeci cry
tako da vjerujem da je sve ovo do sad
bio samo dobronamjerni trac...
.tuzan
Bilo je liepo dok je trajaLO :((
Za nekoga tko je zaista volio..
brzo me prebolio ://
cry
I ne necu plakati..
jer cemu suze?
Ionako ga meni nece vratiti
:( no

Hvala na podrsci....wlm was :)
I p.s. Svi ste mi u Linkovima tako da bi voLJeLa
da budem i ja U vasim :)
kiss

Marina xx wave

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>