Dizzz napravila:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicKomentari YeS/No

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NestO maLO o meni :

Zovem se : Marina
Rodjena sam : 1.8.199_ FaLi goDina a?? :D
Zivim : MOzda wam JednOg dana Kazem..
za sad je to sve o meni
zelim bit skriwena..jel je tako..najboLJe..trenutno..
a za ljude...koji me fkt trebaju...ali stwarno
moj msn fejs :) ionako nije tajni
svi ga imaju ...stoga mozete mi se tu javiti
ali ako mi se vec idete javiti
predstavite se :)

Marina Lavica Bertović

Create Your Badge


Pravila za blog :
1. komentirati od 1-5 komentara vezanih za post
2. Ako hocete biti u linkovima recite
3.Nema vrijedjanja kome se nesvidja ima x na prozoruž
4.Nevracam komentare gdje pise kao lajkam blog i dizajn
ajde svratis , necu vratiti jer to meni nije komentar
5.Prijavljujem lance srece
6.Ne kradite mi slike . jer sve saznam
7. Nema kopiranja , ako saznam da me tko kopira
prijava ide adminu odmah , budite orginalni ako ne nista.
8.Nemoj me na msnu reci da imas post
necu ti komentirati kao da nisam ni vidjela.
9.Ako zelite sta lose reci , recite
ali ne meni na blogu vec sebi ili zidu.
10. tko nebude postovao mene i moj blog
i moja praviLa , biti ce prijavljen nece moci nikako komentirati :)


HvaLa :)

i da ovo dolje sam ja ..da ipak.malo vise znate..


i idem u jezicnu gimnaziju :)


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


MoJi AnDjeLi :

Almica - Haters make me Famous

MaLLena iz puLe - a girl like me is impossible to find

Anna D Rupa - Same girl

Adriana - This is how u remind me

Bezimena = Bellerose

MarijaNchi = Mjuzik Frik

Sara = Broken because of U

Lara = Point

Druga Sara = AlwaysHonest

BlOg 4 supER cUrke

Vitica = Bubica :)

KarLa = Lutka bez Imena

Antonia = Purple Photography

Samo Pali aNDjeo , SrodNa dusa

BuDaLica :)

Druga aNtonia = seCond HeartBeat

Lucia = music lover

NoOb

Tnx to: lilbutevil

subota, 09.01.2010.

x....DignuLa sam gLawu..StiSnuLa..zUbe...x

eO me opet po neznam koji put u blogerskom svijetu , ah da liepo je biti nazad :)
Za sad se necu predstawiti nije fora opet sve isto ,

Ja sam jedna sasvim obična cura oko koje je sve tako neobično..
Gledam svijet kroz plave oči koje..nekad vide premalo.a nekad i previše..
Svijet sam ugledala 1.8 1994..i od tad je swe pocelo..
Neki me zowu..LavicoM..neki..VrazicOm..a neki oboJe :)..

Nisam Andjeo , nitko nije ruku na srce.....
U ovakvom svijetu danas covijek nemoze biti ni iskren , a ni voljeti
jer ako volis riskiras , a tko riskira vecinom i nastrada...
Znam nazalost o cemu pricam....
Tu sam da si malo olaksam..
sto nemogu drugima..reci...
da ovdije napisem posto nitko nezna tko sam..
ali ako odlucim imenovat cu se..
nije problem...


Za sad me zovite samo Lavice ili Mare....
Kako vam god pase


Sad odo lecii..nesto me bolje cekaa :)

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>