opět in love?

ano, těšila jsem se. neviděli jsme se týden. týden jsme si dali menší pauzičku a žili si život podle svého. dneska přijel. všechno to, pro co jsme se trápili, je pryč. mám pocit, jako by se ani nestalo. že bych ho měla zase ráda, jako dřív? přesně to jsem chtěla. R. jsem řekla, co cítím, respektive necítím a on nemohl nic, než to vzít. chtěla jsem se udobřit s J. a pokusit se náš vztah vrátit do stavu, v jakém byl dříve. a dneska tomu tak doopravy bylo. dnes, 11.7., kdy jsme spolu přesně rok a půl. strašné.. :) pořád mám v hlavě ale myšlenku na to, jaké to mezi námi bude, až odejde na vysokou. neuvidíme se skoro vůbec. škola a brigáda mně i jemu zaberou téměř celé dny. jsem smířená s tím, že to nebude nic moc a možná se i dříve nebo později stejně rozejdeme. kdo ví, jak to bude. dneska mi s ním ale po dost dlouhé době bylo zase krásně. užívali jsme si společných chvil a já se konečně nechovala odtažitě a.. jako bych s ním ani nechodila. dneska to bylo mco hezký. ani se mi tomu nechtělo věřit, že se ve mně znovu probudilo tolik náklonnosti. ale je to dobře. má to tak být. chtěla jsem se o to pokusit a ono to šlo vcelku samo. asi ani nechci myslet na to, co bude. budu žít tím, co je. je tu stále R., se kterým si denně píšu. nemůžu jinak. buď smsky anebo na icq. chybělo by mi to, kdybychom si nepsali a abych pravdu řekla, teď jsem tu na pc jenom kvůli tomu, abych si s ním ještě trochu mohla něco napsat. jinak bych se spokojeně tulila k J. a nic by mi nechybělo. jenže já dala raději přednost R. a to i ačkoliv se mi dneska docela chce spát, protože jsem se dnes vzbudila v 8! bojím se těch dnů, kdy budeme na chatě. tuším, že se něco stane. udělám něco nesprávnýho. ano, už zase. je něco, co mě k němu neustále táhne a vždycky bude. neobejdu se bez něj. je to jeden z nejlepších lidí, co okolo sebe mám a moc si ho vážím. mám ho ráda! jen by mi mohl někdo říct, jak velký rozdíl je mězi tou "náklonností" k němu a tou k J. protože já se v tom nevyznám...



* Komentari (5) * Isprintaj * Permalink *

credits: Flekii dz. [×] Blog skins

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.