imamo problema

dečak dolazio. vozila sam za njega na kolodvor i sad smo skupa kod kuće. sasvim sam se tješila.. ;) sljedači četvrtak jutri idemo na odmor, na Krk. ja, moja obitelj i on. sada smo se doznali da nima putovnicu. omg! i jer Hrvatska stalno nije u EU, trebamo svi imati svoju putovnicu.. sada neznamo što ćemo radit.. da li može ići samo s graĐanskom legitimacijom.. ? neznate vi, netko iz Hrvatske.. ? ma nadam se da nešto razumijete, što tu pišem.. znate da neznam dobro hrvatski pričati.. ;)

skvělý ne? J. necelý týden před odjezdem do Chorvatska zjistil že nemá pas. jenže Chorvatsko neni stále v EU, takže na hranicích pasy oni občas vidět chtějí. jak kdo, ale většinou asi ano. takže to je vcelku v háji. musíme to nějak vykoumat, jinak by si musel narychlo vyřdit pas a to by se docela prodražilo.
jela jsem pro něj na Vsetín autem. mamky nesmyslné řeči typu: "pozor teď bude zatáčka, nepřidávej plyn, přibrzdi si, hlídej si tu padesátku... " atp. mi celou cestu drásaly nervy. připadám si jak největší amatér, jak kdybych snad nikdy neseděla za volantem. ne, mami, bez tvých rad bych se neobešla, co bych si bez tebe počala.... :/



* Komentari (1) * Isprintaj * Permalink *

credits: Flekii dz. [×] Blog skins

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.