anet

petak, 28.07.2006.

pjevajte nešto ljubavno.. :)

ehehhehehe……cool…opet nisam nis pisala dugo dugo...a ni neda mi se bas..kisskisskiss..cak ni onak po datumima..prevruce mi je.nutnut..a nemam bas ni nis pametno za reci.zujo..uglavnom besposlicarim...pijemo svaki dan i lepo mi je...fali mi ck...bila sam u ponedjeljak al samo na par sati....i prek vikenda smo bili u koprivnici,partypartypartyparty,kod marte..bilo nam je krasno i prekrasno..hehhee........al neda mi se sad o tome....tj ne secam se bas svega pa nebi bilo u redu da sad zmisljam nekaj tu.cerek..ugl..sutra nam dolaze talijani..folklorasi s sicilije..hehehe..ludo...mafijasi..partypartysmijehhehe---to bu bilo krasno...tjedan dana su kod nas...tocnije do iduceg cetvrtka....onda bi mogla nesuvisle smijehpostove pisati..ehhesmijehparty..i onda u petak idem na more.partyyeswinknutzujomahsmijehpartysmokincoolkissrolleyescereksmokinpartysmijehzujo.s martom, njezina 2brata i jos 4 decka...popodne bu me neko vozil do kc..i onda nam u ja mislim 23:41 il tak nekaj ide vlak...i dojdemo u rijeku negde oko 5ujutro..tam smo do 6popodne..i onda idemo s katamaranom na pag...stajemo jos na rabu..i na pagu smo oko 8 ja mislim..u novalji...a kak bumo dosli od novalje do stare novalje nemam pojma...al nije ni bitnmo...nekak bumo...uglavnom ...neda mi se opce pisati.zijevzijev..moram se ujutro dici u 8 jer u 9moram biti na kavi, a u 10 mooramo jos malo nekaj ocistiti za talijane...jer kao oko 12 dolaze...al dosli budu sigurno popodne negde,.,,onda je parti za dobrodoslicu.partypartyparty.hhehe..i nesmemo otici prije 6ujutro doma..takav je dogovor,,nemrem ja protiv toga.nono.ehh...ma neda mi se vise...ajde sve vas volim, budite mi dobriwink,lepicool,sretnirofl,zdravismokin i zaljubljeni cerek...pa pa.wavewavewave.bum pisala dok bu mi se dalo.smijeh..ade pa pa....zujowavewavewavecerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

i sad jos jedna krasna pjesma, da nebu tak kratki post...cerek

smijehDOBRI PRIJATELJIsmijeh
partycerekHLADNO PIVOcerekparty

Tvoje lice poput uhode me prati
Kroz preduge uvode
Spotičem se nespretno o riječi
Koje sam pripremio
Stojim pokraj sebe i s gađenjem
Slušam kako te obrađujem
Pričam ti o vezama, o nama,
Bitangama, princezama
I krene kao loš refren
Koji te rastužuje
Da si ti nježni cvijet, a ja probisvijet
Što te ne zaslužuje
Reci zašto ne bi htjela
Imati me za prijatelja
Evo ja ću biti tvoj najbolji drug
Pa svrati na kavu ili na fuk
Tvoje lice poput uhode me prati
Kroz preduge uvode
Spotičem se nespretno o riječi
Koje sam pripremio
I nikoga ne muči pitanje smiješno
Dok se rastajemo u idili
Kako ćemo samo ostati nešto
Što nikada nismo bili
I krene kao loš refren
Koji te rastužuje
Da si ti nježni cvijet, a ja probisvijet
Što te ne zaslužuje
Reci zašto ne bi htjela
Imati me za prijatelja
Evo ja ću biti tvoj najbolji drug
Pa svrati na kavu ili na fuk
I krene kao loš refren
Koji te rastužuje
Da si ti nježni cvijet, a ja probisvijet
Što te ne zaslužuje
Reci zašto ne bi htjela
Imati me za prijatelja
Evo ja ću biti tvoj najbolji drug
Pa svrati na kavu ili na fuk

- 01:49 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • tak...za bezveze...

    ajsikju broj mi je
    247-543-980smijeh
    a mob 0911923007 party

Linkovi

  • *NiRVANA*

    -P l a t e a u-
    Album: Unplugged


    Many a hand has scaled the grand old face of the plateau
    Some belong to strangers and some to folks you know
    Holy ghosts and talk show hosts are planted in the sand
    To beautify the foothills and shake the many hands

    The nothing on the top but a bucket and a mop
    And an illustrated book about birds
    You see a lot up there but don't be scared
    Who needs action when you got words

    When you've finished with the mop then you can stop
    And look at what you've done
    The plateau's clean, no dirt to be seen
    And the work it took was fun

    Well the many hands began to scan around for the next plateau
    Some said it was in Greenland and some in Mexico
    Some decided it was nowhere except for where they stood
    But they were all just guesses, wouldn't help you if they could



    Originally by The Meat Puppets