anet

subota, 10.06.2006.

ih libe čk

sou...ewo mene opet..do sad sam bila vani, 2:41 je, bila sam u maski,bil je sangrija parti.puno ljudi,glupa muzika (smijehosim onih pol sata kaj sam ja puštala hehehesmijeh),puno pive i svega...ok uglawnom.sad jedem snikers.kul sam.noo,da počnem od prošlog tjedna...prošli petak sam bila u zelini wani,u maski,naravno i nije bilo baš nekaj jer nije bilo ljudi,,,ne znam zakaj..onda sam u subotu misla iti na koncert al na kraju su svi odustali..al se meni nije dalo opet iti u zelinu wan pa sam otišla u čakovec na bus u 7 i 10 i u 15do9sam bila tam..onda sam malo bila doma,pa su dosli antonija i damir pa smo pili doma i onda smo oko pol12 išli u paladin jer sam čula da budu tam karaoke,.i bile su..kul je bilo..pjevala sam azru-a šta da radim..onda od rođendana do rođendana i tirs in hevn.kul je bilo.pobedile su nekakve s ninom badrić il tak nečim,neznam.,sranje uglavnom..a sranje im je onaj popis,iimaju 3stwari od azre,3od balaševića,2nirvane i sve ostalo sewerina i I.TI. grozno.al nema weze,meni je kul bilo.al se baš nisam kontrolirala kaj se pive tič e hehe..tak da ne znam kad smo došli doma...winkonda u nedjelju sam spala do 20 do 3 i spala bi jšš dulje da me antonija nije zbudila.onda sam još leežala doo skoro pol4 jer mi j e bilo grozno zlo..pa sam se išla tuširat i onda oko pol5na kavu.tj dvje kave.tam sam bila do 7 negde ,onda sam si išla pisat glupe zadatke iz engleskog kaj sam morala napraviti da dobijem potpis.7zadataka,svaki po 36 rečenica.kul. onda negde oko pol12sam se zmislila da moram napraviti i glupi strip za ponedjeljak za medijsku,isto za potpis,pa sam to išla delat oko pol1 i završila u 15 do 5.negde oko 5 i 15 sam išla spat i zbudila se u 20do7.kul mi je bilo.i oonda na 4sata likovnog.bangal nema veze,preživella sam.onda sam išla,naravno u pilku,pa u hrast,pa doma pa u hrast.i tak svaki dan do srede.a jučer-u četvrtak nam je bil zadnji dan predavanja pa smo pili pri nama doma.al samo par nas..marta d suseda,marta druga,matija,vedran i šeki-jedini dečki na godini,tj ima još jedan,tj 2 al....i baš nam je kul bilo...i onda sam danas spala do12,marta me je zbudila,da me nije vjerojatno bi do navečer spala hehe..onda smo iššle pit kavu u kuhinju i u 3:25,tj 15:25 sam išla na bus za doma doma.bilo mi je bolno dosadno do vža,al tam mie frend ušel u bus fala bogu .. i sad smo pili skupa i u pon idemo k njemu u vž.to bu skroz kul.osobitoo ak prejdem ispit iz likovnog .molim sve koji nemaju pametnijeg posla u ponedjeljak ujutro da mi šalju pozitivnu energiju ili nekaj.ak nekoo baš oče more iti i odgowarat umjesto mene,nije strašno.hehe.no uglawnom to je to.u nedjelju popodne idem u čakovec,i ostala bi prek vikenda,bar u petak,al nemrem jer mi 2frenda slave rođendan,tj rođendane tak da idem u zelinu valjda u petak.jedino da idem recimo u čet pa se u subotu popodne vratim natrag u čk pa tam idem van,.to bi kul bilo..skroz..al bu mi pak mama zbedirana kaj neću ostati doma doma...a kaj bi ja sad kaj mi je u čk lepo...mislim je mi i u zelini..no,bum vidla.aj ljudi,volim vas,idem spat..cerek
e da,kaj se naslova tiče,njemački mi je uvijek bil jača strana,pa da se malo preseravam-.-.wink

- 02:38 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • tak...za bezveze...

    ajsikju broj mi je
    247-543-980smijeh
    a mob 0911923007 party

Linkovi

  • *NiRVANA*

    -P l a t e a u-
    Album: Unplugged


    Many a hand has scaled the grand old face of the plateau
    Some belong to strangers and some to folks you know
    Holy ghosts and talk show hosts are planted in the sand
    To beautify the foothills and shake the many hands

    The nothing on the top but a bucket and a mop
    And an illustrated book about birds
    You see a lot up there but don't be scared
    Who needs action when you got words

    When you've finished with the mop then you can stop
    And look at what you've done
    The plateau's clean, no dirt to be seen
    And the work it took was fun

    Well the many hands began to scan around for the next plateau
    Some said it was in Greenland and some in Mexico
    Some decided it was nowhere except for where they stood
    But they were all just guesses, wouldn't help you if they could



    Originally by The Meat Puppets