anet

petak, 02.06.2006.

no..mislim da bi stvarno mogla nekaj napisati.rolleyes...nisam od 14.5....no od 15.5.(to je bil ponedjeljak)do 18-četvrtak mi je svaki dan bil onak isti otprilike..faxnut-pilkanjami-hrastparty-domanjami-hrastnjami-domawink..i tak svaki dan..e onda u petak smo išli van...u hrastparty pa u paladin-partytam je prekul muzika bilasmijeh, azra je bila dost dugo i dečko koji se je igraj diđeja je puštal sve kaj sam ga pitalayes.prekul je bil.no,na kraju smo završili u galeriji.nut.tam je sve bilo puno jer je bilo nekaj..ne znam kaj jer smo tam vec bili malo.nutnutnut..hehehe...no,u3negde smo došli doma...i zbudila sam se u 9u sub ujutrooeek..nisam mogla k sebi dojti...misla sam da bum bar do 1spala...no i navečer smo opet išli prvo u hrastparty i onda u paladinparty..i opet je bila kul muzika..i onda još na klupice iza fensi arkusa..hehe..no,ne sečam se više kaje sve bilo,al bilo je kul u svakom slučaju...u ned smo se antonija d cimerica i ja zbudile oko 9čak već i išle smo na firmu na jugyes.bilo je presmešno.roflzujosmijeh.najzabavnija misa v životu..banghehee...neda mi se objašnjavati,ko je bil tam razme o čemu govorim..onda smo išle u pilku,pa na kavu,pa doma,pa opet na kavu pa pred martu d susedu na željezn. pa opet nna kavu.pivu točnije.u hrast smijehofkors..prekul vikend je to bil...od 22.do 24.je opet isto bilo ko i od 15. do 18. i onda u četvrtak-25.smo išli na kul izlet na cereklonjsko polje.cerekvidli smo jeno 200 roda,300 konja i 900 svinji..al ni u jednoj kući de smo pitali u famoznom selu čigoć nemaju doma ni vina ni rakije.eektolko o tome..onda u petak-26.5.sam išla malo doma doma..bila sam na motorijadi..bilo je zabranjeno pušenje..ok je bilo, al premalo ljudi...a u subotu sam bila na svadbi,cura koja je išla z menom u srednju se je udala.bang.nemrem verovati.bilo je grozno.i mladenci su otišli doma prije mene. nou koment.28.sam opet išla u čk...i od 29.do danas je opet sve bilo ko od 15. do 18. i od 22.do 24...i danas popodne sam opet otišla doma doma..al se vraćam u sub na koncert..sam se nadam da nebu kiša...ak bu ne znam kaj bum.nesme biti..ajde si ju..idem spat..pozdravčeki iz zeline--::)))))cerekcerekkiss

- 01:40 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • tak...za bezveze...

    ajsikju broj mi je
    247-543-980smijeh
    a mob 0911923007 party

Linkovi

  • *NiRVANA*

    -P l a t e a u-
    Album: Unplugged


    Many a hand has scaled the grand old face of the plateau
    Some belong to strangers and some to folks you know
    Holy ghosts and talk show hosts are planted in the sand
    To beautify the foothills and shake the many hands

    The nothing on the top but a bucket and a mop
    And an illustrated book about birds
    You see a lot up there but don't be scared
    Who needs action when you got words

    When you've finished with the mop then you can stop
    And look at what you've done
    The plateau's clean, no dirt to be seen
    And the work it took was fun

    Well the many hands began to scan around for the next plateau
    Some said it was in Greenland and some in Mexico
    Some decided it was nowhere except for where they stood
    But they were all just guesses, wouldn't help you if they could



    Originally by The Meat Puppets