< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NEŠTO O MENI
-Idem u ETŠbang
-Imam 18 godina(nažalost)
-Imam 3 naj,najbolje frendice
-Živim na selu
-FILMOVI KOJI MI NE MOGU DOSADIT SU:
Okrutne namjere i Ispod površine
-Slušam sve vrste glazbe

VOLIM:
-sebe
-glazbu
-izlazit
-blacky
-brbljat
-3 naj frendice
-svoju seku
-"njega"
-ljeto
-Dinamo
-One Tree Hill
-Cristiana Ronalda



DANAS SVI SMO TU
ZA SUTRA STAVI UPITNIK,
ZA TREN KO U SNU,
ZA TREN NAJVEĆI GUBITNIK....


MORA LI BAŠ BITI DA ONO
ŠTO JE ZA NEKOG ČOVJEKA UZROK SREĆE
KASNIJE POSTANE IZVOR NJEGOVA JADA!?





Kad bi život bio san
Sanjala bi na mom ramenu
Da si kamen jedan dan
Ja bih bio mač u kamenu

Kratko sam te ljubio
Prebrzo izgubio

Pričam anđelima liče mi na bebe
Kako nisam sreo miliju od tebe
I da ne postoji na svijetu sila
Močna kao što je naša ljubav bila

Moja draga,moja draga
Jutros iznenada nestala bez traga
Moja draga, moja draga
Moja draga, nestala bez traga.

Kad bi život bio brod
Ti bi bila vjetar povoljan
Da sam s tobom jedan tren
I taj tren bi bio dovoljan.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
fenix
sistemovka
purgerica
Bob Marley


Gledam u tužnu jesenju noć
s pokisle grane lišće odpada
u daljini čujem muziku neku
i pitam sebe, gdje li si sada

Ja svakog dana proklinjem sebe
zašto te drugom prepustih lako
pjevao sam pjesme, nado se boljem
i bezbroj puta uz gitaru plako

Nisi me voljela u ono vrijeme
a ja sam želio samo jedno...
sad kada nismo ni mladi ko nekada
dođi da ostarimo zajedno...

Da li još pamtiš ljubavi moja
kako smo ruže zajedno brali
gdje li si sada mladosti mojaaaa
zašto su tebe od mene ukrali

Nisi me voljela u ono vrijeme
a ja sam želio samo jedno...

Nisi me voljela u ono vrijeme
a ja sam želio samo jedno...
sad kada nismo ni mladi ko nekada
dođi da ostarimo zajedno..




Sjećam se prvog poljupca
Samo on je bio sladak
Sjećam se prvog dodira
Samo tada sam drhtao
A onda su nestala osjećanja
Ne osjećam nista, samo se sjećam

Imao sam stotinu djevojaka
I one su imale mene
Dao sam im moju ljubav
I zato je više nemam
To je dobro, više nema problema
Ne osjećam nista, samo se sjećam

Vjeruj, nema života od sjećanja
Dao bih milijardu dinara
Za jedan sekund prvog poljupca




Stanite prijatelji da vam još po jednu natočim,
usputnu, da vam kažem da se na vas nista ne ljutim
znao sam sve, što bilo je,
al uspomenu na nju mi ne dirajte

Sad kad je nema ne morate više ništa lagati
ali vam nedam pravo za njom nikom od vas plakati
što bilo je, sad prošlo je,
al uspomenu na nju mi ne dirajte

Neka je šarala sa svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela

Neka je šarala sa svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela

Opraštam svima što ste mi se iza leđa smijali
al samo tijelo, al ne dušu vi ste od nje imali
opraštam sve, što bilo je,
al uspomenu na nju mi ne dirajte

Neka je šarala sa svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela

nedjelja, 13.05.2007.

ZAŠTO SE TO DOGAĐA????

Dododilo se nešto nevjerovatno,neznam jel se to svima dogodi ili se meni slučajno dogodilo(ali ne 1.puta)!!Sinoć razmišljam kad bi se moj bivši (onaj kojeg vamo spominjem) vratio sa mora i kad bi ga ja vidila jel bi ga pozdravila ili jel bi se okrenula da ga ne vidim,ili što već...a šta bi on,jel bi me se usudio pozdravit...puknucu i tako tekla moja razmišljanja u mojim odajama kad meni frendica pošalje poruku da je "on" u gradu!puknucu To bi značilo da sam ja otišla u grad da bi se taj susret i dogodio,a mislila sam da ga neću nikad više vidit!!bang Ali mene muči što sam poruku dobila kad sam razmišljala o njegovom povratku,a to mi se ne događa prvi puta!!Prije sam htijela da ode i otišao je,kad sam razmišljla o našem prekidu dogodio se,nije to samo u vezi njega,takve stvari mi se često događaju ako ne odmah za nekoliko mjeseci!!headbangBojim se sad o bilo čemu i razmišljat!!Koje je sve to sranje!!!!!!!headbangheadbangludlud
Ostavljajte komentare!!!puuuusa



| komentari (8) | print | # | Design by:Poison Angel

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.