AneLa & KiKi

nedjelja, 13.01.2008.

...::: ZA ANELU :::...

svu bol ovog svijeta udišem
i samo tužne pjesme pišem
da padnu ovog svijeta sve kapi kiše
voda ne može moju bol da izbriše

bol,ta prokleta bol mi je u krvi
i poželim da umrem sada,prvi
jer težak je taj teret moj
kad svako jutro novi je boj

ako se ikad riješim sve ove boli
neću dat srcu da opet nekog voli
jer sve ovo srušilo je moj svijet
i ostarih brzo kao cvijet....

- 07:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SLUSAJTE "BEST" RADIO

DJ-ei "BEST" Radija Su:

  • DJ.........::::S I N D Y :::...
    DJ.........::::A L F A :::...
    DJ.........::::S E N C I :::...
    DJ.........::::K I K I :::...
    DJ.........::::A N C I :::...
    DJ.........::::D I N A :::...
    DJ.........::::M A K I :::...
    DJ.........::::P A S A :::...

Made My "BABY"

  • Ljubavi moja zivote moj
    ja sam samo tvoja
    Volim Te vise od zivota moga
    Voljecu te vijecno
    do groba...
    Moj zivot bez tebe smisla nema
    tu nije dilema
    bez tebe sutra dockati necu
    bez tebe nemam srecu...
    Cekam te sa osmijehom na licu
    cekam te jer znam da ces doci
    cekam te u nasu kuci...
    Volim Te voljeni moj
    Volim te sunce moga neba
    samo ti mi trebas...
    Bez tebe nema mi zivota
    bez tebe sutra nece doci
    ako sam bez tebe
    zelim da me nema ove noci...
    TAKO MI NEDOSTAJES.......