< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari...Da/Ne


AKO ŽELITE DIZAJN:
Dizajn by:AnToNiJa

Opis bloga

...nemam blage o čemu ću pisati...




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

petak, 24.08.2007.

ŠTO DA RADIM------------------?

...kao što znate ja treniram atletiku...ljetna pauza nam je bila od 20.07, do 21.08...ali ja nemogu trenirati jer imam jebenu nogu u gipsu...ubila bi se...dosadno mi je za crknut, ono...nonstop bih nešto jela, ali se ipak malo suzdržavam...ma, grozno mi je...što može biti gore od toga da se cijeli osmo i deveti mjesec nemožeš kupat, i još k tome naravno, nemogu ni na treninge...koji bed...tako bi išla trčat, jebemu...ja sama sebe živciram jer neznam što da radim...sa sestrom sam odigrala 1o-ak puta Monopoly, slagala sam puzzle od 1000...igrala sam karte...obožavam, igrati remi...nemam blage što da radim, pa ako imate neki prijedlog za "ubiti" dosadu napišite u komentarima...frendice mi dolaze u posjetu kada god mogu...mislim, da sam im već dosadila...idem na chat...ali, na chatu su samo neki bolesnici...tu i tamo naleti netko normalan...muziku slušam nonstop...obožavam Linkin park...baš super pjevaju...i tako...trener iz atletike zove nam se MIlan (pozdrav), i ima 25 godina...svi ga jako volimo...(barem tako ja mislim)...baš je ok...uvijek se zeza sa nama...i ono što je najvažnije (meni) i uvijek misli pozitivno...i naravno, dobro nas trenira...što se uvijek pokaže na brojnim natjecanjima na koje nas on vodi...tamo osvojimo puno medalja, jer imamo kvalitetne atletičare i atletičarke koji su u kondiciji...i zato smo mi prvi i najboljithumbup...a, šta ćeš...jooj, jedva čekam prvi trening nakon jako dugo vremena...



| Ostavi mi komentare.. (0) | Hoćeš post na papiru....Evo klikni tu.. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.