< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari...Da/Ne


AKO ŽELITE DIZAJN:
Dizajn by:AnToNiJa

Opis bloga

...nemam blage o čemu ću pisati...




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

srijeda, 08.08.2007.

SNOVI...I SLOMLJENA NOGA...

...samo da vam kažem...prošli sam petak otputovala na Cres i vratila se subotu navečer...jer sam slomila nogu...vješala sam se po verandi ispred apartmana i ruke su mi se poskliznule i trosnula sam na pod...užasno me bolio zglob (kod pete) i onda smo otišli na hitnu, a tamo su mi slikali zglob (kisss za doktora koji mi je slikao nogu!). Kad je kirurg pogledao sliku ustanovio je da je kost pukla, ali da se na sreću nije pomakla...pa su mi na nogu stavili longetu (nešto kao gips, ali nije gips) i sada, u petak moram na pregled, i opet slikati nogu, pa ako je sve u redu (ako se kost nije pomaknula) nogu će mi staviti u gips...i tako ću morati biti 3 tjedna...koma......oke...danas ujutro kada sam se probudila oko 12.20h, sjetila sam se što sam sanjala...ovako...da smo svi iz mog razreda imali tjelesni...u dvorani...i da smo se penjali na ljestve...i istovremeno smo se penjali ja i Ivo i ja sam pala i slučajno povukla Ivota i pao je i on...i vidjela sam dok smo padali...kada sam pala, bila sam par minuta u nesvjesti...a Ivo me tresao i govorio "probudi se, probudi se!" I onda sam se ja probudila i pogledala ga duboko u u njegove prekrasne crne oči...kako lijepo...i onda poslije (valjda na odmoru) smo ja i Barbara (moja najbolja frendica) pričale kako nam je to bilo zakon...i kako se on ponašao i ta sranja (kao i uvijek)...



| Ostavi mi komentare.. (0) | Hoćeš post na papiru....Evo klikni tu.. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.