srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari...Da/Ne


AKO ŽELITE DIZAJN:
Dizajn by:AnToNiJa

Opis bloga

...nemam blage o čemu ću pisati...




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

ponedjeljak, 09.07.2007.

,,,,,,KONCERT???

...u ovih neznam koliko, 6 dana od zadnjeg posta...dogodilo mi se puno lijepih wink wink wink wink wink thumbup cerek ali i onih manje lijepihno no no no no bang namcor stvari...jučer smo mi tri (ja, i moje najbolje frendice Josipa i Barbara...sve imamo 13 godina...i lude smo) otišle na koncert...ali ne zbog glazbe...nego da se možemo zezati i zabavljati...Barbara se pali u jednog tipa...stariji je godinu i pol od nje...žive blizu...itd...itd...no, uglavnom bio je i on tamo...i dmdmdrmm...ewo ti njega...do nas tri...onda se upoznao sa Barbarom...i otišli su se "prošetati", a išle smo se i ja i Jopa šetat, ali na drugu stranu...koncert nam je bio dosadan za popizdit...onda smo sjele tamo na jedan zidić i počele pričat...maštat...sanjat...Josipa je zaljubljena u mr. Jerkota, ali on živi u Vinkovcima, pa je sanjala kako bi bilo da je ona taamo...bla...bla...a meni se baš radilo neke gluposti...dosadan mi je život...a, Josipin najmlađi brat (ima 19. godina) Bernard se meni sviđa...a jadna Josipa ja nju nonstop gnjavim u vezi s njim...grozna sam...i provali Josipa da je Benđi isto tu..........na koncertu...najprije ju uopće nisam ozbiljno shvatila...kad ona opet "Jelica, Benđi ti je tu..."...a i ona je glupa ko mrlja...ali nema veze onda mi se život odjednom proljepšao...cerekcerekcerek...i išle smo ga tražit jer mu je mob bio isključen...ali nažalost ga nismo našle (u onoj gužvi nije ni čudo)...ali smo putem srele Davida...Jopinog najstarijeg brata, mislim da ima 26-27 godina...ali nisam sigurna...i onda joj je dao 20 kn...pa je provalila "joj, kako volim svoju braću!"...još je nešto pričala s njim...šta ja znam...i jebote već je bilo 11 sati...u 11.15h je došla moja mama po mene i sestru...i Josipin tata po Josipu i Bernarda................cerekcerekcerekcerek...Jopin se tata parkirao uz cestu i odma...brzo...je došao Benđi i sjeo u auto, i čekali su Jopicu, jer se ona išla pozdravit sa Larom, Sanjom, Jasminom i ovima...ali neam blage ša je ona izvodila gore...nije ju bilo sto godina pa je Bernard krenuo po nju...ali je ona baš tad dotrčala...a, ja sam sve to gledala jer je moja mama kasnila (hvala ti bože)...ali kad je Josipa došla, došla je i moja mama...i onda mi je Jopa poslala sms da je srela Barbaru (kada se išla pozdravit)...i da joj je bilo luuuddo sa Dodotom....................NASTAVAK SLIJEDI U SLIJEDEĆEM POSTU.....(napisati ću novi post kada budem imala najmanje 90 komentara)



| Ostavi mi komentare.. (0) | Hoćeš post na papiru....Evo klikni tu.. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.