< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi

PA MISLM, AKO VAM SE IDE ONDA PREPORUČUJEM...
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
njofra...
kaja...
ivana...
majda...
barbarica...
naše cure...
lusi...
kruška...
maja...
naši dečki...


NE BRINI ZBOG ONOG ŠTO TEK TREBA DOČI, AKO JE I LOŠE, BRZO ĆE PROČI!!!




Ako sunce sja, to su tvoje oci. Ako vidiš mesec, to je tvoj osmeh. Ako vidiš dvije zvijezde, to smo ti i ja. A kad pada kiša, to su moje suze, a tebe nema...




Kao more što se tiho njiše, kao kapi kiše, kao vetar što lagano puše, kao zaljubljene duše, kao kad srce voli i za ljubav moli, kao kad sunce sja, tako tebe volim ja!



Ti možeš drugoj u zagrljaj pasti i drhtati poput morske pjene. Al kad budeš na vrhuncu strasti, gledat ćeš nju, a videti mene!


Nije meni potreban život, nisu meni potrebni snovi. Meni je potrebna samo ljubav, meni si potreban samo ti...


Voljet cu te i kada se posljednji val mog zivota bude ulijevao u jezero smrti......




Lijepo je znati da posojiš u mom životu. Nije bitno ni koliko, ni otkad a ni zašto. Lijepo je otvoriti oči i jednostavno znati da si tu!!!




Samo su za tebe jutros pjevale ptice... Samo su tvoje ime šaptale ravnice... Samo za tebe oblaci nebom plove... Samo tebe moje srce zove...




Niko me ne moze promjeniti ni jedan te ne moze ZAMJENITI.




Kao kap u moru-samo jedan od tisuce njih-ima nešto u tebi da si toliko bolji od svih...




Život bez tebe je robinja, dani bez tebe su godina, srce bez tebe ne može da diše jer volim, volim............volim te sve više !!!!!






Zelim ti biti san u najljepsoj noci, rijec ljubav sto niz usne ce proci misao sto ti se po glavi mota. Zelim biti samo mali dio tvog zivota.





Vise bih voljela da nemam nista a imam tebe, nego da imam sve a tebe ne...





Ti znas da te volim i da bez tebe ne mogu, zasto si mi nabio tu tvoju sexi nogu!





Ljubavi, ljubavi, vrag ti uza kosti. Ljubavi, ljubavi-zbog moje mladosti.




Ti budalo danjasnjeg doba sto si me zavolio kad je to bila samo proba!





TI SI LJEPOTAN NAJLJEPSI OD SVIH

I NE MOZE OPISATI NIJEDAN MOJ STIH.







..."Život je nemir: hitnja u sudarima i nesvijest u zavitljajima. Sreća je mir: Odricanje od života, uravnoteževanje svih gibanja. Kad srce stane-onda počinje sreća."...

LEGENDA O VALENTINOVU

Tumačenje potiječe iz Rima, još dok je kršćanstvo bilo potpuno nova i mlada religija, živio je svećenik Valentin. Tadašnji car, Klaudije I, naredio je svim vojnicima da se niti slučajno smiju ženiti ili zaručivati, jer je držao da se vojnici (kao oženjeni ili zaručeni muškarci) neće htjeti boriti u njegovim ratovima, već će radije ostajati kod kuće sa svojim obiteljima. Svi svećenici odlučili su poštovati ovu carevu odluku pa nisu više htjeli vršiti sam obred vjenčanja. Svi, osim jednoga... Svećenik Valentin oglušio se na carevu odluku i počeo je potajno održavati ceremonije vjenčanja svih mladih parova koji su to željeli, sve dok ga nisu ulovili i bacili u tamnicu. 14. veljače (večer uoči rimskog proljetnog blagdana Luperkalije) svećeniku Valentinu odrubili su glavu. Nedugo nakon smrti narod ga je proglasio svecem pa kada se u Rimu učvrstilo kršćanstvo, svećenstvo je odlučilo spojiti blagdan Luperkalije i smrt Svetog Valentina u jedan. Odredili su da će se novi praznik slaviti 14.,a ime su mu dali u spomen na ovog sveca. Naravno da postoje i druge teorije o porijeklu ovog praznika, pa se mogu recimo pronaći teze da potječe od nekih poganskih obreda, dok druge pak govore kako se u srednjovijekovnim vremenima vjerovalo da se ptice počinju pariti 14. veljače, pa otuda običaj slanja " Valentinovskih" čestitki.

|Komentiraj 9| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.