Rock mi je skinuo grudnjak

srijeda, 04.07.2007.

EXIT

Kako duuugo ovo nisam radila rolleyes
Nisam željela rješiti se bloga iako iskreno rečeno nemam više inspiracije. Kao da više nemam problema o kojima bi filozofirala, tako me malo toga inspirira za razmišljanje o kvalitetnim postovima. A iz razloga što naprosto ne želim pisati smeće, odlučila sam čekati još malo... Szujo...

Bila sam na koncertu od RHCP u Inđiji! Plakala sam od sreće... Moja najveća ljubav bila mi je pred očima... smijeh

Odmah slijedi isprika Sickboyu .. ma znaš pile da si ti moja najveća ljubav cerek

Dobila sam karte za Exit festival i usprkos mojim velikim nadanjima da će me starci pustiti na njega s Nixom izgleda da ipak ne idem nikamo. Stoga... moje dvije ulaznice za Exit festival, točnije jednodnevne ulaznice za 15.7. (nedjelja) koje svaka vrijede 2290 dinara propast će... Osim ako netko ne odluči pomoći meni i razveseliti sebe! Karte sam voljna prodati po cijeni od 200kn za jednu kartu, a s obzirom na trenutačno stanje voljna sam na daljnje cjenkanje :-P Ako znate bilo koga tko bi volio te karte, neka se javi na broj 0911630022

- 12:39 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.