Rock mi je skinuo grudnjak

nedjelja, 22.04.2007.

Posljednji pokušaj

U posljednje vrijeme nemam inspiracije...
Osjećam zrak u grudima, pretvorit će se kad tad u riječi, na vrhu su mi jezika, mucam & zastajkujem .. opet jebiga ! Ne .. i dalje nema inspiracijeno

Trebali smo pisat geografiju,pa smo svi trebali markirat & na kraju nas je markiralo samo pola, pa sam uplatila 130 kn kako ne bih pisala sljedeći put, sad kad smo se vratili s ferja očekivao je da opet pišemo,a ja sam predala prazan test .. ne volim geografiju
Sutra pišem riječi iz latinskog,a ja nemam pojma ... ne volim latinski
Pita nas biologiju & nebi bilo dobro da kod testa sve prepisala, a skužit će jer ja .. ne volim biologiju
Pišemo kemiju & imam prototip doma kojeg nisam niti pogledala ... ne volim kemiju
Pišemo matiku & strah me da ću opet dobit 4 ... volim matiku
Pišemo glagole iz francuskog,a neznam niti koje ... ne volim francuski
Solfeggio nisam praktički niti pogledala & ne znam još kad budem ... ne volim solfeggio


Volim replicu ...

- 20:40 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.