Rock mi je skinuo grudnjak

nedjelja, 25.02.2007.

Under the sea

When Andy was a little girl...

Moj najdraži crtić bio je upravo ovaj

Image and video hosting by TinyPic

Naravno moglo bi se reći da je to sve bilo stoga što sam bila veoma napredna mala curica i umjesto da se kao druge klinke lud zanimam za kojekakvu Pepeljuge (koja je kao modno osvještena čistaćica morala imat mašnu ne samo u kosi već i na pozadini svojeg šircla), ja sam se ugledala na Arielu - 16godišnjakinju koja ,zapravo i nema što strpat u grudnjak, ali brćaka se okolo fort u istom ljubičastom badiću & čije velike plave oči mame na usne komentar:„Dušo,neznam na čemu si ti, ali ja bih malo“
Moglo bi se reći, ali to ne bi bila istina... Ono što me obuzela bila je magija koju vidite u onom trenutka kad ribica skoči u vodu & pred vama se pokaže nova dubina cijele priča, nova dimenzija. To je svijet u kojem ne znaju čemu služe lula & vilica, to je svijet kojem ne pripada nitko od ljudi, ali to je i svijet idile cerek svijet glazbe, nezamislivog sjaja. Ona pokušava pobjeći iz tog svijeta. Zašto? Zar nije u tom svijetu ona rođena, zar nije to svijet u kojem joj je predviđeno živjeti dok ne umre? U onom trenutku kad Mala sirena odbaci svoj svijet, ona ulazi u jedan nov svijet & samim time ponovno pronalazi svoj svijet. Možda je taj svijet bio zapavo njezin od samog početka? Od onog trenutka kad se u njoj probudila spoznaja – ovo nije sve jer postoji neka ljubav veća od ove & ona na mene čeka daleko... Osjećate li vi ikad da zapravo ne možete se odmaknuti od dna na kojem se nalazite, osjećate li vi ikad da ima više toga iznad same površine? Kad se tako osjećam drugi mogu govoriti što god žele, ali sama znam da nešto nije u redu & da će se nešto ubrzo morati promjeniti –način na koji dišem... Ovo nije sve - postoji neka ljubav veća od ove & ona na mene čeka daleko!

- 20:41 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.