Rock mi je skinuo grudnjak

ponedjeljak, 01.01.2007.

Breathe

ta Nova godina...
Mnogi će znam naljutit se ako budem pisala sva ova sranja pa nebum nekaj pretjerivala s detaljima iako je ovo moj blog n shit, ali ionako se nema nekaj previše za pričati!
Vidla sam cerekBlinkeca dok sam išla kupovat Marlboro (BTW: svoju zadnju kutiju jer mi je novogodišnja odluka da više ne pušim i zasad je se jaaako dobro pridržavam).
Potom je bio neki dogovor pošto smo mi svi deca s majušnim prihodima ne otić u birc gdi se upad plaća već provest noć u Fanu s tim da zauzmemo kat (jer tamo konobari ne mogu vidjeti kakva sve sranja radimo). Ja sam utrčala gore i prpeiječila doslovno put !vy & Ljubi (ne da ja ne vojim svoju Ljubi, ali !vi i ja razvile smo ponovno jedan mali nesporazum, a ja sam došla do zaključka da, koliko god to djetinjasto bilo, ne želim provesti Novu (u svađi) s njom. Nekak smo se pomirile jer sam ja raživčanjena pošto sam se porezala na Grckov pull off njoj strusila neke stvari, ali to sad nije tema ovog besmislenog posta. Ispočetka neke stvari nisu bile ok, a do kraja večeri Grcko&Tajchy su prekinuli što je mene rastužilo u porpunosti pošto sam morala gledati najbolju osobu na svijetu (moju Tajchy) kako plače, a ja znam da ona to nije zaslužila. Druga meni neopisivo draga cura(Kučka :-) sjela mi je u krilo, plačući mi izjavila kako nema više kaj izgubiti jer je izgubila sve kaj je imala, a ja joj nisam mogla nipomoći nikako drugačije nego da joj donesem duplu votku! Nisam joj mogla reći kako ju volim jer neznam kako u potpunosti joj to dokazati nakon onoga s Kukuruznim(on je bila njegova cura kad sam to željela biti ja:-)... Inače nikad nisam mislila da će Kukuruzni biti jedan od onih s kojima ću dočekati Novu godinu, ali bio je i zapravo sam se ugodno iznenadila u liku - skroz je normalan. Gore je bila i angel with broken hearth zbog čega mi je jaaako drago & kula & hrpa stvarno super cura! My Chaotic Games & još puno rulje bilo je dolje... Par ljudi naravno povraćalo je po WCima, par ljudi ... ne po WCima, ali sve je to za ljude! Ko nebi bljuvo ako se uzme u obzir kaj je bilo popijeno, uz ono kaj smo naručivali bilo je i stvari zbog kojih se konobar došo derat više puta na kat, ali to sve je bila samo jebena zezancija ... Konkretno Novu godinu dočekala sam u WCu Fana jer sam zaboravila gledat na prokleti sat i prva kojoj sam čestitala bila je Kučka (moja voljena, nadimak ti je nadimak ... jednom i zauvijek - mada si jedna od najboljih osoba koje ja znam )
SVIMA ŽELIM SRETNU NOVU GODINU!!!
volim vas, pusa, bok...

- 22:13 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.