Rock mi je skinuo grudnjak

srijeda, 25.10.2006.

Space truckin'

Opet mi se izbrisao cijeli post ... sad moram kakti iz početka... e pa to mi se neda je nisam doma - u klubu kulture sam!
Razlog? Starci ukinuli net. Razlog? Loše ocjene. Razlog? ok, andy - stop!
nevrmajnd
Da skratim priču; ako me nebude neko vrijeme, nije moja krivnja.
Znam puno razloga zašto je život poput priče (da mi se nije komp srušil vi bi ih sad čitali), ali najbitniji razlog je vjerovatno: Za život je isto tako najbitnije da ga imaš kone ispričati...
Ali će mi svi moji net-frendovi, ali ionako je to samo privremeno...
I BTW: ajmo svi za poligamiju, molim vas... to bi mi rješilo tolike dileme...

- 14:21 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.