Andrina vila

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (17)
Srpanj 2007 (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Malo o meni
ime:Andrina
godina:10 ipo
razred:5.b
volim:prijatelje,sunce,
more,igru
ne volim:školu i učenje
učim:španjolski,engleski i
njemački
Volim blog i blogere
naravno i simpatiju

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Linkovi blogova
http//andrinin .blog hr
http//Jedino što imam si ti .blog hr

23.07.2007., ponedjeljak

Meni

Meni suze pomažu.One me ispune.Svi govora ne plači!Ako imaš nešto isplakati izvoli!
noJa kad sam jednom saznala propast mog života ja sam pred cijelim razredom plakala!
Bilo mi je poslje bolje.Punooo bolje.Svojima sam prijateljicama sve rekla i bilo je puuunnoo bolje!
Prijateljicama sam plakala na telefon meni je poslje tih razgovora savjeta bilo lakše!One su me
tješile!To mi je bilo super.Ja sam im zahvalna.Svatila sam da onaj koji mi je to napravio
nije dostojan moje ljubavi.Ja sam jako osječajna.Kao mala plakala bi kad bi bila neka tužna
pjesma ja bi plakala.Još nisamznala niriječi.Eto malo o meni!Ako ste osjetljivi kao ja samo me pitajte
ja ću vam rado dati savjet stavite u komentare ja ću vam odgovoriti preko posta.Također što me je prijateljica naučila kad nisam znala koga više volim dala mi je savjet koji je zaista dobar!Ako vam je dosadno dođite i komentirajte možda ako ja budem na blogu možemo razgovarati preko komentara!
Hvala!kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss
- 20:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.