AnDrIjAnIn bLoG

15.05.2006., ponedjeljak

HeLoooooooooooooooooooooooooo

Šta se radi ljudi moji, jeste mi živi, evo sam vam napišem svoju najdražu pjesmu:

Bijelo Dugme- Lažeš

Lažeš zlato, lažeš dušo, lažeš vještice
Lažeš svojim slatkim jezikom kurve svetice
mmmmm, medeno, sve mednije, kobno
Ko što nitko nikog lagao nije.

Postoji milion načina da te ostavim
Ali ne postoji nijedan da te prebolim
Ja sam crn sedef za tvoje uho
Ja sam luđak od marcipana, dušo.

Ooo, bit će mi žao
Bit će meni žao, žao
Uzet će je drugi
Uzet će je, moja biti neće.

Lažeš zlato, lažeš dušo, lažeš vještice
Lažeš svojim slatkim jezikom kurve svetice
Pjevaj, tuga je iznad tebe
Pjevaj, Bog je danas na tvojoj strani, golube.

Ooo, bit će mi žao
Bit će meni žao, žao
Uzet će je drugi
Uzet će je, moja biti nece.

Lažes zlato, lažes dušo, lažeš vještice ...

- 19:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi