AnDrIjAnIn bLoG

02.05.2006., utorak

POZZZZZZZZ

Joj ljudi moji, danas vam ja u školi kad tamo cure čitaju neke od onih novina sa savjetima, možete li zamislit gluposti. Mislim kako oni mogu davat savjete kad ih čitaju različiti tipovi ljudi. Sve od petog osnovne pa eto kako vidim do terećeg srednje. Mislim kako mogu iste savjete dati jednoj curi(ci) koja ima 12 godina i jednoj curi(ci) koja ima 17 godina. Totalna glupost. ali evo odmah ja mjenjam temu ljudi moji jedan frend (nagflasak na FREND) me pozvao da mu budem maturalna pratilja, i to samo dva, dva tjedna prije maturalne, pa di mu je pamet, zar se nije mogao prije sjetit, pa kako ću ja za dva tjedna naći haljinu, cipele i sve ostalo. Nije da ja pridajem previše važnosti tome, ali nebi htjela da me poslije otračaju da se nisam lijepo sredila. Zapravo je sve to oko maturalnih zabava prenapuhano i nikad mi nisu bila jasna ona divljaštva i posipanja brašnom. Zašto to, da se pokaže kako su kad maturiraju "odgovorne" i "odrasle" osobe koje se ponašaju kao da su deset godina mlađi. Stvarno idiotizam, sreća toga nema kod nas pošto sam ja iz jednog malog mista u kojem se lijepo proslavi tako da se maturanti i njihovi pratitelji fino srede i prodefiliraju gradom. Zar to nije ljepše od posipanja prolaznika brašnom?!?!? Barem ti nitko ne psuje sve redom!!!
Ajde kissssssssssss! dosta od mene za danas
- 19:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi