AnDrIjAnIn bLoG

13.04.2006., četvrtak

Hmmm! Izgleda da je istina bila kad su mi rekli da nemogu baš odmah očekivati komentare al nema veze ja sam riješila svoje problem! ostavila sam glupog idiota kad sam ga vidjela kao uživa u zagrljaju najveće kurvice u gradu(još mi se pokušao pravdat kao da nije on kriv). Al nema veze, kako to Severina lipo kaže "konačno sam slobodna". Nisam ni mislila da ću se tako dobro osjećati, čak mi ni oblaci i kiša zbog kojih danas nisam otišla letjeti nisu pokvarili raspoloženje. Eto ljudi moji htjela sam napisati još nešto ali sam zaboravila šta. Znate kako se ne ide u školu pustila sam mozak na pašu pa sve brzo iscuri!!!
wavewavewavenaughtynaughtyroflroflroflzujozujo
POZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!
- 20:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi