AnDrIjAnIn bLoG

10.04.2006., ponedjeljak

Hej ljudi sta se radi!? Evo sad da vam napišem nešto o sebi:
Ja sam jedna "balavica" koja ide u treći razred gimnazije i ravnam se po onome "Važno je zvati se gimnazijalac" jer sam sve osim onih štrebera koji ne rade ništa drugo osim što uče!!! Što se tiče onoga balavica ne, ne smatram sebe balavicom nego me uhvatila dobra prehlada pa "kipim" na sve moguće načine!!! A sada što se tiče onoga da nisam štreberica. Ja nisam štreberica već spadam u one koje zovu kampanjcima, znate ono ka i političari sve učinit samo kad je potreba da se ne može više a uz to sviram gitaru u jednom bendu, članica sam jednog pjevačkog zbora, plešem već sedam godina u jednom folklornom ansamblu, bavim se snowboardingom i letim paraglajderom. Eto toliko o meni a svi oni koji budu čitali moj blog saznat će više!!! KISS!!!kisskisskiss
- 19:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi