AndrijaJeNajbolji

29.06.2008., nedjelja

TRAVIAN

Ovako, igram jednu igricu na internetu i zove se travian. O čem se tu radi...
Pa ovako. Ti si sad neki kralj, ne, i gradiš svoje selo. Većom populacijom postaješ sve bolji i penješ se po ljestvici. Možeš si napraviti vojsku i njome napadati sve uokolo, no i drugi mogu tebe napadati! Stoga, da te ne unište već prvi tjedan, svaki novi igrač ima zaštitu od 4 dana.(mislim)
Kad već nemaš zaštitu možeš upasti u neki savez koji će ti ponudu+iti zaštitu, no i onda te mogu napadat. Savez služi da ih se sve tamo moljaka resse koji su ti, naime, potrebni da se razvijaš!
Nakon neznam koliko server posjete neki natari. To su, koliko sam ja skužio, kompjutersko pleme koje ima poseban način gradnje svojih naselja. I to je to ukratko. Ja znam da svaki dan igram tu igricu, jer je ona tome i namjenjena!

Evo link pa ak hoćete, zabavljajte se!
Travian
- 22:27 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ja sam Andrija Janček i idem u gimnaziju. Prvi sam razred i gledam u muhu na monitoru i pitam se kakvog li je okusa. No to nije važno jer sam moro sad prat zube da skinem tu gorčinu s jezika.

Bilo kako bilo, i prošlo i neće se više ponovit, ostavite komentar na objevljene postove i ne crapajte po blogu jer ja sam veliki kompjutorski magičar i mogu ti računalo zaraziti prehladom, a ak ti ni to već ne bude dosta, onda mogu zaraziti tvoje računalo i gljivicama i svakakvim bolestima. Sam se ti smij, vidjet ćeš, možda ti se već sada osvećujem za taj podmikli smijehburninmad

A ako vam komentari nisu analne prirode ostavite komentar i, zaboga miloga, pohvalite moj post!

I ne zaboravite, ANDRIJA JANČEK - the najbolji!!

Linkovi

Dobrovoljno sponzoriram!
Najdertalci!


Website counter

NEKE SLIKE


OVO SAM JA

Image Hosted by ImageShack.us


MOJ PAS

Image Hosted by ImageShack.us