AndrijaJeNajbolji

25.06.2008., srijeda

Iluzije!!!!


OVO BI SE TREBALO OKRETATI, AL SE MAO TEŽE VODI JER JE MANJE!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

OVA SLIKA PREDSTAVLJA DVIJE ŽIVOTINJE!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

OD SLIKE, DO SLIKE!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

AAAA. STONOGAAA!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

OPET DVIJE SLIKE!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

I OVO PREDSTAVLJE DVIJE SLIKE! WELL DAAAA!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Ovo su iluzije! Morate bit pažljivi kod nekih da vidite šta je tu iluzija! Super, zar ne!?
Sam malo izledaju čudno jer su smanjene!


- 20:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ja sam Andrija Janček i idem u gimnaziju. Prvi sam razred i gledam u muhu na monitoru i pitam se kakvog li je okusa. No to nije važno jer sam moro sad prat zube da skinem tu gorčinu s jezika.

Bilo kako bilo, i prošlo i neće se više ponovit, ostavite komentar na objevljene postove i ne crapajte po blogu jer ja sam veliki kompjutorski magičar i mogu ti računalo zaraziti prehladom, a ak ti ni to već ne bude dosta, onda mogu zaraziti tvoje računalo i gljivicama i svakakvim bolestima. Sam se ti smij, vidjet ćeš, možda ti se već sada osvećujem za taj podmikli smijehburninmad

A ako vam komentari nisu analne prirode ostavite komentar i, zaboga miloga, pohvalite moj post!

I ne zaboravite, ANDRIJA JANČEK - the najbolji!!

Linkovi

Dobrovoljno sponzoriram!
Najdertalci!


Website counter

NEKE SLIKE


OVO SAM JA

Image Hosted by ImageShack.us


MOJ PAS

Image Hosted by ImageShack.us