AndrijaJeNajbolji

20.06.2008., petak

Malo sam fulo! Connect-Samo je jedno!

Samo je jedno
u mom životu vrijedno
da pustim suzu s oka
jer tebe volim ja.

Život mi dala
baš kao da je znala
da nikad neće nestat'
sa mojih usana (Hrvatska!)hrvatska

S ponosom, narodu svom
ljubi grb na dresu tom
na Jadranu i Savi, na Dunavu i Dravi
nek' se slavi cijeli dan i noć!


Svi skupa, nek' vide da nas ima
ruke na srce kada krene himna
i onda pjevamo u istom trenu
dok naši dole lete po terenu

Imamo ponos, srce i inat
podršku uvijek punih tribina
iz Zagreba gledam najljepšu sliku:
Slavoniju, Istru, Dalmaciju, Liku!

Kad se igra neka nas zaustave
crven, bijeli, plavi - boje zastave
neka cijeli svijet čuje našu pjesmu
i vide sav taj naš sjaj na dresu
ovdje kod nas ponos je repka
željno se čeka svaka tekma
nek' se ori pjesma, neka zvono zovi
znamo da bit' ćemo šampioni!

Svi jedni uz druge,
kad' se igra nema tuge
sad smo u rodu i pjevamo odu
za svoje ljude
jer opet tradicija se nastavlja
s rukama u zraku Hrvatsku pozdravljam
bili zadnji ili prvi
samo neka naš glas grmi!

Još jednom, al' ovaj puta jače
cijeli svijet zna naše navijače
cijeli svijet sad gleda i prati
da vidi kako igraju Hrvati
a sve zbog vatrenog srca
koji ispod svetog dresa kuca
nek' svi čuju kako slavimo
ajmo cijeli stadion!

Sjever, istok, zapad - svi se bude
ako boli stisni zube
neka se ljute oni što gube
tu danas sviraju naše trube
i zato se pomakni
zrak duboko udahni
pa digni ruke i napuni čašu
ovdje se igra za lijepu našu!

Ej...
'Ko kaže da smo pali
taj - mora da se šali
i najveći su mali
kad vijori crven, bijeli, plavi
domovini zahvali i pokaži ljubav
nema nikog' da se pravi grbav
ulice su žive
pjeva se sa tvrđe, trga i sa rive
- 11:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ja sam Andrija Janček i idem u gimnaziju. Prvi sam razred i gledam u muhu na monitoru i pitam se kakvog li je okusa. No to nije važno jer sam moro sad prat zube da skinem tu gorčinu s jezika.

Bilo kako bilo, i prošlo i neće se više ponovit, ostavite komentar na objevljene postove i ne crapajte po blogu jer ja sam veliki kompjutorski magičar i mogu ti računalo zaraziti prehladom, a ak ti ni to već ne bude dosta, onda mogu zaraziti tvoje računalo i gljivicama i svakakvim bolestima. Sam se ti smij, vidjet ćeš, možda ti se već sada osvećujem za taj podmikli smijehburninmad

A ako vam komentari nisu analne prirode ostavite komentar i, zaboga miloga, pohvalite moj post!

I ne zaboravite, ANDRIJA JANČEK - the najbolji!!

Linkovi

Dobrovoljno sponzoriram!
Najdertalci!


Website counter

NEKE SLIKE


OVO SAM JA

Image Hosted by ImageShack.us


MOJ PAS

Image Hosted by ImageShack.us