AndrijaJeNajbolji

19.05.2008., ponedjeljak

Jao ljudi, ajd vi ostavite svoje dojmove o predstavi pa da čujem kako vam se ona svidjela!

Seba pokraj mene spavo...
I onda sam si i ja malo pridrjemao...
I onda me on probudio i...
...i neznam zašt ti peoplesi nisu čuli za klima uređaj...burninmadburninmad

E da, poslije u McDonaldsnjami

Imam zvučnike i slabije se čuju od ugrađenih. A na starom mobu ko na liniji se čuje.
Sunce je danas bilo žuto... :-) B-)
- 21:08 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ja sam Andrija Janček i idem u gimnaziju. Prvi sam razred i gledam u muhu na monitoru i pitam se kakvog li je okusa. No to nije važno jer sam moro sad prat zube da skinem tu gorčinu s jezika.

Bilo kako bilo, i prošlo i neće se više ponovit, ostavite komentar na objevljene postove i ne crapajte po blogu jer ja sam veliki kompjutorski magičar i mogu ti računalo zaraziti prehladom, a ak ti ni to već ne bude dosta, onda mogu zaraziti tvoje računalo i gljivicama i svakakvim bolestima. Sam se ti smij, vidjet ćeš, možda ti se već sada osvećujem za taj podmikli smijehburninmad

A ako vam komentari nisu analne prirode ostavite komentar i, zaboga miloga, pohvalite moj post!

I ne zaboravite, ANDRIJA JANČEK - the najbolji!!

Linkovi

Dobrovoljno sponzoriram!
Najdertalci!


Website counter

NEKE SLIKE


OVO SAM JA

Image Hosted by ImageShack.us


MOJ PAS

Image Hosted by ImageShack.us