AndrijaJeNajbolji

06.05.2008., utorak

Nznm št pst mrljm, mrljm...

Disorder, disorder, DISOOOORDERRRRRR!puknucu



AAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Fucking school, i wana sleep. So tired!

Ma ubite me.

Uglavnom, ja ostavim post a vi komentar, OK?
Samo šta da kažem, šta da kažem?
Nemam pojma, nisam baš neš maštovit. I nemam ideje...

Kako da popunim ovaj fucking blog?

Sve je tu ,,Na vrh jezika“ ali nikako da poližem, tj. kažem. ŠALA, ne?

Aha, sada znam, ovaj, ovaj. MA NEMAM POJMA!

Bolje da pišem ovak jer nevidim šta klepetam####
Znam! Danas sam se probudio, tj. probudio me alarm i ja sam ga ugasio i spavo dalje.
Da nije bilo moje majke, zakasnio bih u školu, a to ne bih htio da se dogodi, JEL?
A u školi su se svi iskaljivali na mene i prenosili mi negativnu energiju.
Al ja sam rekao ,,Come on, baby“ i „fotosintezirao“ tu negativnu energiju i pretvorio je u pozitivnu. HAHAHa! I laughing in yours facking face, you fuckin bastard!

Ne želim spominjati mali incident koji se dogodio pod biologijom jer to mi uopće nije važno, stvarno! Uopće ne mislim na to. Okrenuo sam stranicu i krenuo dalje. Uopće se ne zamaram time. Samo, AAAAAAAAAAAAAA. BeBeBeBeBeBeBeBeBeBeBe.

I da, fora. -Jesi šta skuhao? -Namjerno? Ne!

-čuo na tv-u.............namcornamcor

- 19:42 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ja sam Andrija Janček i idem u gimnaziju. Prvi sam razred i gledam u muhu na monitoru i pitam se kakvog li je okusa. No to nije važno jer sam moro sad prat zube da skinem tu gorčinu s jezika.

Bilo kako bilo, i prošlo i neće se više ponovit, ostavite komentar na objevljene postove i ne crapajte po blogu jer ja sam veliki kompjutorski magičar i mogu ti računalo zaraziti prehladom, a ak ti ni to već ne bude dosta, onda mogu zaraziti tvoje računalo i gljivicama i svakakvim bolestima. Sam se ti smij, vidjet ćeš, možda ti se već sada osvećujem za taj podmikli smijehburninmad

A ako vam komentari nisu analne prirode ostavite komentar i, zaboga miloga, pohvalite moj post!

I ne zaboravite, ANDRIJA JANČEK - the najbolji!!

Linkovi

Dobrovoljno sponzoriram!
Najdertalci!


Website counter

NEKE SLIKE


OVO SAM JA

Image Hosted by ImageShack.us


MOJ PAS

Image Hosted by ImageShack.us