AndrijaJeNajbolji

27.01.2008., nedjelja

TREBA NAM TREBA

Hoće li Hrvatska osvojiti zlato na Europskom prvenstvu?hrvatskahrvatskahrvatska

To je jedino zlato koje nam i fali!
Da li su naši igrači dovoljno odlučni da pobjede Dansku koja nas je već pobjedila vidjeti možemo jedino danas.

To što Hrvatska nije uspjela postići prednost s igračem više i to što je izgubila deset razlike od Danske nije razlog da ih ne pobjedimo.
Čak ni to što su većina naših igrača ozljeđeni!

Kada čovjek nešto želi, on to uistinu želi i pokušava svim silama to i postići.
No ni Danci nisu imali europsko zlato i bit će to teška utakmica.

U obrani sada imamo Dominikovića koji će nam odlično pomoći.

NEKA ZLATO SJA U NAŠIM RUKAMA




- 15:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ja sam Andrija Janček i idem u gimnaziju. Prvi sam razred i gledam u muhu na monitoru i pitam se kakvog li je okusa. No to nije važno jer sam moro sad prat zube da skinem tu gorčinu s jezika.

Bilo kako bilo, i prošlo i neće se više ponovit, ostavite komentar na objevljene postove i ne crapajte po blogu jer ja sam veliki kompjutorski magičar i mogu ti računalo zaraziti prehladom, a ak ti ni to već ne bude dosta, onda mogu zaraziti tvoje računalo i gljivicama i svakakvim bolestima. Sam se ti smij, vidjet ćeš, možda ti se već sada osvećujem za taj podmikli smijehburninmad

A ako vam komentari nisu analne prirode ostavite komentar i, zaboga miloga, pohvalite moj post!

I ne zaboravite, ANDRIJA JANČEK - the najbolji!!

Linkovi

Dobrovoljno sponzoriram!
Najdertalci!


Website counter

NEKE SLIKE


OVO SAM JA

Image Hosted by ImageShack.us


MOJ PAS

Image Hosted by ImageShack.us