Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

neznamo sta da napisemo!


Free Music

Free Music



Free Music

Blogovi....

Moj i andrejin blog...jos prije...belj
Sarin blog....blaaabelj
Andejin blog...zubo
Sarin nowi blog..lud zujo

O nama...-.-

Andreja je dosla na svjiet 16.5.1995 (12 godina)
visoka:158cm i vise...
Najbolji frendovi i frendice:Maja,Sara,Matea R. i F.David
Robi,Ljubičić,Vec,Maras,Bundo,Tomica...zubozubo

Mateu su poslali na svijet 8.8.1995. (12 godina)
Visoka:160cm i vise...
Najbolji frendovi i frendice:Ena,Josipa,Andreja,Boky
Vec,Bundo,Marin,Tomo,Maras,Robi...zujozujo

Pjesme..







utorak, 25.12.2007.

SRETAN BOZIC SVAKOME KO GLEA OVAJ BLOG!!!!!kisskiss

SAMO SMO VAM HTJELI REC...SRETAN BOZIC I SVE NAJBOLJE!!!!!!
Svasta nam se izdogadalo ovih dana,tjedana...Bilo je i svada i pomirbi i tako sve naopacke!!!!Skoro su nam se porusila i prijateljstva!!!!Bas bzvz!
Al bilo je bas cool nekih dana!!Pogotovo kad je Matea isla van sa Enom,Borisom i Bornom (sa zupskog)....
Bilo je tako super hladno da smo se svi smrzli,al ipak je bilo super!
Bilo je tu i golupcica,al nije to sad bitno!!!!
Sad ide Andrejini dozivljaji...
a kao i obično kod mene nema niš posebnog....
ali najbolje mi je bilo kad sam se dopisivala sa Davidom ....joj kak je on smješan kad se dopisujemo.....baš je bilo super baš sam se nasmijala....al on se nešt ljuti na mene al neznam zašt ...već se jedanput naljutio i to smo valjda rješili al sad se opet nešt ljuti....mislim da mu je ova brbljava sara nešt rekla .....joj kao me nervira....i davide ak budeš gleo ovo SORRY ak sam nešt napravila....SORRY!!!!!sam mi reci šta ne valja i ispravit ću to!!!!blablablabla

|komentiraj 15| printaj| #|