ja imam samo jednu nesreću-UNIŠTIM SVE ŠTO DOTAKNEM!!! - ....Volim osmijeh tvoj i nosi ga uvijek smij se samo, dusu mi grij' zauvijek.... - Blog.hr

SWIKICE =)...


Image Hosted by ImageShack.us

this is me...

Image Hosted by ImageShack.us

ovo ist0 XD

Image Hosted by ImageShack.us

m0j (nažalost bivši) razred-8.a

Image Hosted by ImageShack.us

ALATI b.f.F.

Image Hosted by ImageShack.us

US5 hh^^

Image Hosted by ImageShack.us

naša zvijezda =)

Image Hosted by ImageShack.us

XD

Image Hosted by ImageShack.us

ana and lucijana

Image Hosted by ImageShack.us

ivona i dunjich

Image Hosted by ImageShack.us

m0j brac0 i benj0

Image Hosted by ImageShack.us

ja i luca

Image Hosted by ImageShack.us

luca,zv0nče,ja i tina

Image Hosted by ImageShack.us

v0ny und ančica

Image Hosted by ImageShack.us

vona,luca

Image Hosted by ImageShack.us

ari i inkica

Image Hosted by ImageShack.us

ana,luca i kantica u busu za zg

Image Hosted by ImageShack.us

ja i ana za valentinovo hihihi

Image Hosted by ImageShack.us

anja i petra

Image Hosted by ImageShack.us

paula,zrinka i darija

Image Hosted by ImageShack.us

stjepan,ja,ana,ivona

Image Hosted by ImageShack.us

brunćc sa gitarom

Image Hosted by ImageShack.us

beEeElj :P

Image Hosted by ImageShack.us

m0ja seka

Image Hosted by ImageShack.us

tinche

Image Hosted by ImageShack.us

tina i matej

Image Hosted by ImageShack.us

anjica i nelica

Image Hosted by ImageShack.us

yeea hh^^

Image Hosted by ImageShack.us

di0 ekipe s treninga =)

Image Hosted by ImageShack.us

luca i perica

Image Hosted by ImageShack.us

r0bert0 aka mali

Image Hosted by ImageShack.us

r0bert0,lucijana,iv0na,ja

Image Hosted by ImageShack.us

v0ny

Image Hosted by ImageShack.us

ana i iv0na

Image Hosted by ImageShack.us

petra i ana

Image Hosted by ImageShack.us

hihihi

Image Hosted by ImageShack.us

dunjica

Image Hosted by ImageShack.us

nela,bymba,dunja

Image Hosted by ImageShack.us

luca

Image Hosted by ImageShack.us

marac među curama XD

Image Hosted by ImageShack.us

kiWi

Image Hosted by ImageShack.us

kiwi i dunjich

Image Hosted by ImageShack.us

ja i n0ra

Image Hosted by ImageShack.us

v0na i tina se beelje :P

Image Hosted by ImageShack.us

luca,tina,ja

Image Hosted by ImageShack.us

anćica

Image Hosted by ImageShack.us

me i anica

Image Hosted by ImageShack.us

na ekskurziji XDXD

Image Hosted by ImageShack.us

kikiceeee =)

Image Hosted by ImageShack.us

marac i ana

Image Hosted by ImageShack.us

brun0 (mama XD) i ja (kćerka XD)

Image Hosted by ImageShack.us

navijači hehe =D

Image Hosted by ImageShack.us

ana,tina i luca...u što su 0pasne hh^^^

Image Hosted by ImageShack.us

ana,ja,iv0na

Image Hosted by ImageShack.us

elenica i kata =)

Image Hosted by ImageShack.us

asta i nela

Image Hosted by ImageShack.us

ana,LUKIĆ,ja :D

Image Hosted by ImageShack.us

tina i anja

Image Hosted by ImageShack.us

t0ni i ja

Image Hosted by ImageShack.us

mali,iv0na,brun0,ja

Image Hosted by ImageShack.us

ciska

Image Hosted by ImageShack.us

ekipica na treningu

Image Hosted by ImageShack.us

ernica,barby,teja,nena

Image Hosted by ImageShack.us

tina i luca hihi

Image Hosted by ImageShack.us

tina,ja,v0na =)

Image Hosted by ImageShack.us

iv0na i tina =D

Image Hosted by ImageShack.us

hehe=)

Image Hosted by ImageShack.us

zv0nče i ja

Image Hosted by ImageShack.us

luca,ja,iv0na

Image Hosted by ImageShack.us

mi s blaž0m

Image Hosted by ImageShack.us

zv0nče,tinče,anče =)=)








< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


¤~°^YeP/nOp?^°~¤

Image and video hosting by TinyPic

Opis bloga

Nešt o meni
Ime-andrea
Živim i kraljujem (hihi)-u OSIJEKU
Godina-14
8.a razred
OŠ dobriša cesarić
Slušam-sve
VOLIM-obitelj i prijatelje (to se podrazumjeva)
svoje patike,ovaj blog,SVOJ RAZRED - 8.A RULS smijeh,
Ljude koji sve lako riješe(kad ne znam ja namcor),
Svoju sobu,mačku i kornjaču, svoja četiri prstena
Koja nosim cijelo vrijeme yes,obožavam slušat
glazbu-music is my life yes,
ić u shoping naughty,ić na more,spavat puuuno zijev, MSN smijeh,
,obožavam gledat filmove yes……
NE VOLIM-laganje namcor-to je nešto što jaaaaaaaaaaaaaa
Aaaaaaaako ne podnosim to je nešt najgore burninmad,
Jest RIBU ili bilo kakve morske plodove bljaaaaak headbang,
Čitat glupe lektire a i opčenito knjige, glupu alergiju namcor,
Kad ljudi krivo shvaćaju madmad,rano ustajat grrrrrrrrrrrrr-mogla
bi spavat cijeli dan yeszijev, učit-ko svako normalno djete yes,
spremat krevet,spremat ormar-On je uvijek u kaosu zubo,
ne podnosim škrte ljude namcor,umišljenenamcor,hvalisavcenamcor…..


Većinom gluposti,ma vidite sami.....-->

Image Hosted by ImageShack.us

Nothing lasts forever
I'm sorry I can't be perfect
Now it's just too late
And we can't go back

* * * * * * * * *
Im just a kid and life is a nightmare
Im just a kid i know that its not fair
Nobody cares cuz im alone and the world is
Nobody wants to be alone in the world
* * * * * * * * *
Na tvoja vrata kad tiho pokucam svaki put bojim se,
možda te nema, možda ne otvoriš, možda me ne voliš

* * * * * * * * * * *
I wish I could touch you again
I wish I could still call you friend
I'd give anything

* * * * * * * * * * * *
Zbog mene ne placi
suza nisam vrijedan
kasno je da se sada mijenjam

Image Hosted by ImageShack.us


I vjeruju u neke lijepe
davne izgubljene snove
i vjeruju da prava ljubav
jednom mora doc
* * * * * * * * *
Kad suze govore, istina razvaljuje
i svaka rijec me obori s nogu
to sto si varala, to bih ti oprostio
al' sto si mene, to ne mogu
* * * * * * * * * *
Lepo na slepo
te tvoje usne stranca,
lepo do bola kad pokupis neznanca,
ljubi me ti,
nikada te vise necu videti,
al koza pamti.

* * * * * * * * * *
Imao sam ljubav pravu
sad, nažalost, moja nije
kasno mi je da se kajem
gdje sam bio ranije...

* * * * * * * * * *
Neke ljubavi prolaze,
neke nikad da se dese,
ova moja fenomen je,
ko to moze da podnese
da voli samo tog s kim nije
nasamo.

Image Hosted by ImageShack.us

Once bitten and twice shy,
I keep my distance but you still catch my eye,
Tell me baby, do you recognise me,
Well, it's been a year, it doesn't surprise me.

* * * * * * * * *
Sjetis li se i ti nas
u toplim nocima
kada stari svirac
onu tvoju zasvira
i pjeva
* * * * * * * * *

Pivo po pivo sjecanja
Jedan za sve, svi za jednoga
* * * * * * * * * *

When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse

* * * * * * * * * *
Zalom se vise ne valja val
A moja draga obasuta cvijecem
Nije kraj mene, tuzan sam ja.

Image Hosted by ImageShack.us

Ali ljudi mir, tko smo mi,
da bi vam ovo pricali,
ali jedno znam, kroz sve nas,
ista krv sad prolazi.

* * * * * * * * * *
No you don't know what it's like
When nothing feels alright
You don't know what it's like to be like me

* * * * * * * * *
Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid
* * * * * * * *
Nocas ides tko zna gdje, samog sebe sram me je
Kada znam da sam ti kriv za sve
I u oci gledas me da mi srce polomis
I da umrem od ljubomore

* * * * * * * *
Don't want to grow up
I want to get out
Hey, take me away
I want to shout out
Take me away,

Image Hosted by ImageShack.us

blogovi koje posjećujem

burninmadBlog.hr
burninmadimageshack
burninmadvalentina
burninmadivona
burninmadlucijana
burninmadmoja sekili
burninmadsonja
burninmadzrinka
burninmadarijana
burninmadbruno
burninmadpetra
burninmadana
burninmaddarija
burninmadpaula
burninmadbenjamin
burninmadšabalić
burninmadfilip
burninmadkantorica
burninmadvanessa
burninmadfifi
burninmadsandra
burninmadmarija
burninmaddaria(krežma)
burninmadjosipa

ponedjeljak, 07.05.2007.

ja imam samo jednu nesreću-UNIŠTIM SVE ŠTO DOTAKNEM!!!

ewo napokon novi post.glavni razlog mog NE pisanja je to što NEMAM O ĆEM PISAT.u školi ono katastrofa izgleda da nastavnici ponovno primjenjuju nasilje na učenicima-danas je jedna nastavnica dobrano opalilamig frenda po glavi jooj sad kad sam spomenila nastavnike mogla bi se raspisat al neću ko zna ko to može pročitat.ugl. danas sam bila sa sekili u mercatoru i kupile smo si sunčane naočale(luce mi dal ideju za ono 1+1 g)-bolje rečeno ja sam nam ih kupila-to joj je bio poklon za 15 rođendan.ma baš su fensi šmensi.jaooo imam neku šugavu lektiru-dnevik malog perice-jebote ko da mene zanima život nekog tamo malog perice grrrrr.strašno.još čitaš te dosadne lektir i javljaš se ko kreten-al ne to njoj nije dovoljno ŠTA TREBAM NAUČIT KNJIGU NAPAMET(ma ni to ne bi bilo dovoljno).e da vanessa nam je jako zaljubljena-pa joj želim puno sreće s njenim dragim- ma sam nek si ti sretna.aje trebala bi ja polako krenit.inače ovaj post pišem po 2. put-nešt zaštekalo....aje voli vas sve andr€a°˙˙˙ pusaaa.e zaboravila sam napomenit da se ljutim na neke ljude koji mi ne komentiraju pa nisam ni ja jedina budala koja će njima komentirat.......to se odnosi i na dariju.pusaaaaa
Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (120) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.