< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (13)
Veljača 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

PIŠITE O ČEMU GOD HOČETE SAMO MI NEMOJTE SRAT PO BLOGU!!!

Counter
Counter

EVO VAM NEKIH SUPER BLOGOVA

Blog.hr

ŽAGERICIN,LUCIJIN I MOJ BLOG

LANICA
JANKOVIĆKA

IVANA I MAJA

JOPILI

TINA &JEJENA

VLAŠIĆKA

IVA I KIKA

VALE

ČORAKICE

SKUPNJAK

6 GLUPSONA

MOJ BRAT BORNA....

ZELJKO&FAZLA

O MENI:

-MOJE IME JE: Andrea
-PREZIME: niko ga na blogovima ne piše pa neću ni ja...
-DAN KAD SU LJUDI POČELI PATITI: 3.6.1993.
-RAZRED: 8.c
-ŠKOLA: pa luka...naravno...=)
-FRENDOVI: Lana,Marija,Ana,Vale,Nella,Dunja,
Čuić,Paxonja,Nixa.....
-VOLIM: sve što vole mladi....cajke,hranu,izlaske,
frendove,dećke,ić na kafe,moreeee....=)
-NE VOLIM: pospremat sobu,traćanje,bit bolesna,profesore...
-MOJ MSN:andreica93_sesvete@hotmail.com

A OVO SAM JA:
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


EVO MALO SLIKICA:

FRANKICA=)
Image Hosted by ImageShack.us


LANICA=)
Image Hosted by ImageShack.us


TINICA =)
Image Hosted by ImageShack.us


VALE =)
Image Hosted by ImageShack.us


LUCIJA&ČULJAK&MARIJA =)
Image Hosted by ImageShack.us


DUNJA =)
Image Hosted by ImageShack.us


LARICA =)
Image Hosted by ImageShack.us


LUCIJA =)
Image Hosted by ImageShack.us


NELLICA =)
Image Hosted by ImageShack.us











 

[petak][11.01.2008.]

jeeeeeee.......

ajme kak sam ja happy.....nemrete vjerovat...napokon mi se vratila lanica sa skijanja...e nisam ju vidjela tijedan dana...možda ćak i više...a naravno tu je i mala lucija...ni nju nisam dugo vidila...hehe......joj jedva čekam školu...ali naravno ne zbog učenja nego zbog frendova...joj kako mi svi fale...naše zajebancije pod odmorima...uffffffff....jedva čekam..e od kad nema škole dosađujem se po cijele dane.....stalno žderem...gledam telku...ili sam negdje vani...al dobro nije sve tako loše...bio je tu tulum za novu....eto...za novu smo bili kod čuića....e bilo je stvarno super....nemrem reć da je bilo odlićno...zato jer nekima baš nije...ali meni je bilo supać..joj neznam kaj da vam pišem....e svaku većer sam na ovom msn-u....kaj bi mi svi bez njega....e stvarno je zarazan.....joj neznam kaj da vam pišem.....ajme kak mi fale curke...fali mi lana,nella,vale,zeljkica,,bla-bla,ana....hjoj....kak će mo se zajebavt...e ova zadnja 4 mjeseca u školi neću nikad zaboravit...e to mi niko neće uništit....e nikad neću zaboravit te sve ljude...joj....ajde nećemo sad o tome...o tome bumo na kraju godine.....hehe...nego...sad ću vam pisat o ovim curkama kaj sam ih gore nabrojala......

LANA:eh...o njoj pišem već stoti put....ali nikad dosta...hehe....joj stvarno neznam kaj da o njoj napišem...ja nju jednostavno obožavam......i neznam kaj bi bez nje.....njoj mogu sve reć....i stvarno imam povjerenja u nju....joj ja bi o njoj mogla govorit danima...ali sad mi se trnutno neda.....ali puno sam puta ja pisala o njoj i ona zna da ja nju jako volim....
EVO VAM NJENA SLIKICA:


Image Hosted by ImageShack.us


NELLA:hehe...nellica...joj nju poznam od poćetka školske godine....i cura jeskroz luda...u dobrom smislu..prije sam mislila da je ona neka umišljena glupaćica....bla...bla...bla...ali ona je baš supać cura....ide u 8.e razred.....i prije je išla luku 2...e ona vam ima pekaru...bolje rećeno pekare.....njezino pravo ime je Antonella....a prezime neznam napisat...hehe...nemoj se ljutit....ubiti...ona ima jako zarazan smijeh....i stvarno probija bubnjiće.....eto neznam kaj da vam više kažem o njoj...osim da je cura supać...hehe....
EVO VAM NJENA SLIKICA:


Image Hosted by ImageShack.us


VALENTINA:a...moja valenitinica....joj glupo mi ju je zvat valentinica...ko neko nevinašce...a ona to baš i nije...hehe....ona se voli svađat sa profesorima....pogotovo sa prfokom iz zemljopisa...hehe....ona je luda i opićena skroz na skroz...obožava se zajebavat......nju isto znam tek 4 mjeseca...ali obožavam ju....o njoj sam prije mislila da je umišljena...i to skroz...ali ona uopće nije umišljena i fakat je super cura....
EVO VAM NJENA SLIKICA:


Image Hosted by ImageShack.us



ZELJKICA:
hehe...mala tinica...najmanja ali naj žilavija....ona se zove martina...ali svi ju zovemo zeljkica.....ne sluša narodnjake...ali kad ih mi svi vani slušamo sluša ih i ona....kaj češ.....e da....ona jako često gubi stvari...svako malo izgubi pare.....izgubila je mobitel....svašta!!!!!.....ljudi preporućam da ju pratite gdje god ide...možda nađete neš kaj je izgubila....hehe...e da i ovisan je o čokoladi...pa mislim ko nije...hehe....
EVO VAM NJENA SLIKICA:


Image Hosted by ImageShack.us


BLA-BLA:ona vam je jedna plavuša...hehe...nju znam od vrtića...kak cool..e da vi nju vidite na prvi pogled...vi biste mislili da je ona neka...mirna,bubica...štreberica...ali ona je upravo suprotno...hehe...ubiti se zove blaženka...ali svi ju zovu bla-bla....e da...nekad zna prićat ko navijena....heeh.....
EVO VAM NJENA SLIKICA:


Image Hosted by ImageShack.us


ANA:hehe...ona vam je jedna skroz opićena hercegovka.....ona nije normalna...prolazila je sve razrede sa 5,a sedmi je prošla sa 3....e nije normalna...neda joj se ućit ni niš...joj...ali ipak je ona super...samo što joj je mamica zabranila da se druži sa valentinom,nellom,zeljkicom...itd....ali ko to jebe....za nju uopće nisam mislila da je umišljena dok je bila išla u luku 2...tad ju nisam dobro poznavala...ne kažem da je sad umišljena...ona uopće nije umišljena...kao niti ove druge glupsonice...hehe.....joj kad smo provaljivali u njenu kuću...hehe...koja su to bila vremena....hihi....neznam više kaj da napišem o njoj...jednostavno je cura supać....
EVO VAM NJENA SLIKICA:


Image Hosted by ImageShack.us


EVO TO BI BILO TO OD MENE...FAKAT MI SE VIŠE NEDA PISAT....
NOVI POST NEMOJTE USKORO OĆEKIVAT...JER POĆINJE ŠKOLA...I MORAT ĆU MALO VIŠE UĆIT...TAK DA KISSY-KISSY DO SLJEDEĆEG PUTA.....
P.S. OĆU PUNO KOMIĆA.....


....AnDrEa.....



[ 107 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.