< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (13)
Veljača 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

PIŠITE O ČEMU GOD HOČETE SAMO MI NEMOJTE SRAT PO BLOGU!!!

Counter
Counter

EVO VAM NEKIH SUPER BLOGOVA

Blog.hr

ŽAGERICIN,LUCIJIN I MOJ BLOG

LANICA
JANKOVIĆKA

IVANA I MAJA

JOPILI

TINA &JEJENA

VLAŠIĆKA

IVA I KIKA

VALE

ČORAKICE

SKUPNJAK

6 GLUPSONA

MOJ BRAT BORNA....

ZELJKO&FAZLA

O MENI:

-MOJE IME JE: Andrea
-PREZIME: niko ga na blogovima ne piše pa neću ni ja...
-DAN KAD SU LJUDI POČELI PATITI: 3.6.1993.
-RAZRED: 8.c
-ŠKOLA: pa luka...naravno...=)
-FRENDOVI: Lana,Marija,Ana,Vale,Nella,Dunja,
Čuić,Paxonja,Nixa.....
-VOLIM: sve što vole mladi....cajke,hranu,izlaske,
frendove,dećke,ić na kafe,moreeee....=)
-NE VOLIM: pospremat sobu,traćanje,bit bolesna,profesore...
-MOJ MSN:andreica93_sesvete@hotmail.com

A OVO SAM JA:
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


EVO MALO SLIKICA:

FRANKICA=)
Image Hosted by ImageShack.us


LANICA=)
Image Hosted by ImageShack.us


TINICA =)
Image Hosted by ImageShack.us


VALE =)
Image Hosted by ImageShack.us


LUCIJA&ČULJAK&MARIJA =)
Image Hosted by ImageShack.us


DUNJA =)
Image Hosted by ImageShack.us


LARICA =)
Image Hosted by ImageShack.us


LUCIJA =)
Image Hosted by ImageShack.us


NELLICA =)
Image Hosted by ImageShack.us











 

[nedjelja][12.08.2007.]

EJ LJUDI MENI JE JAKO-JAKO DOSADNO........DANAS SAM SI NAPRAVILA MSN.......AJME BAŠ MI JE DRAGO.......LANA MI JE POMOGLA OKO TOGA PREKO TELEFONA(LANA HVALA)........SVI IMAJU TAJ MSN SAMO JA NISAM IMALA.....ZATO JER NISAM ZNALA I LANA MI JE DALA ADRESU I ETO..........JUĆER SMO LANA,JOZA,MONIKA I JA KRENULE NA BUS KAO DA ĆE MO IĆ DO McDonaldsa I MI DOĐEMO BUSOM TAM DO KANTICE I VIDIMO PETRASICU,IVON,TEUTU........I MI OĆEMO IZAĆ VAN A VRATA SE NEĆE OTVORIT......I MI SMO LJEPO BUSOM MORALI IĆ SKROZ TAM DO SVEUĆILIŠTA I ONDA NATRAG PJEŠICE DO VATROGASNOG.........E BAŠ MI JE DRAGO KAJ SAM NAKON DUGO VREMENA VIDILA PETRASICU I IVON......I JOŠ SAM SE JUĆER ĆULA SA ŽAGERICOM.........JUĆER MI JE BIO BAŠ HAPPY DAN......E DA DOK SAM JA BILA NA MORU.....OVE CURE SA SELĆINE SU IŠLE U NEDJELJU NA MISU I TAMO SU VIDILE KONAJA......CURE SU NABAVILE BROJ I JOZA NJEMU POŠALJE PORUKU PREKO MAJINOG MOBA KAO (SORRY LJUBAVI NEMOGU SE NAĆ SA TOBOM),A ON ODGOVORI(DOBRO),NAKON DVIJE MINUTE POŠALJE PONOVNO PORUKU(A TKO SI TI)............E KAD SU MENI TO CURE PRIĆALE JA SAM UMIRALA OD SMIJEHA........I SAD SE OVA MAJA JEDNA ZACOPALA U NJEGA....MISLIM NIJE SE ZACOPALA NEGO JOJ SE SVIĐA........VALJDA JOJ JE SLADAK ILI KAJ....MENI SE ĆINI ON OK.......MISLIM NIJE ZA BACIT.........JOJ NADAM SE DA KONAJ NEĆE DOĆ DO MOG BLOGA.........EVO TO BI BILO TO OD MENE......kiss!!!!!
P.S......MOJ MSN JE andreica93_sesvete@hotmail.com......PA BI VAS MOLILA DA MI OSTAVITE U KOMENTARIMA SVOJ MSN.........


.......AnDrEa........



[ 188 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.